تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تعطیلی ۱۲ ربیع الاول در تقویم رسمی کشور ثبت شود

امام جمعه سنندج امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهربا تبریک حلول ماه ربیع الاول و مولود پیامبر اسلام به همه مسلمانان جهان اظهار داشت: جشن باشکوه میلاد پیامبر(ص) و تعطیلی روز ۱۲ ربیع‌الاول (ولادت رسول‌الله(ص) به روایت اهل سنت)، در راستای تقویت وحدت بین شیعه و سنی از لزومات است.

ماموستا فایق رستمی افزود: انتظار داریم در جمهوری اسلامی ایران که منادی وحدت در جهان اسلام است برای تقویت پایه‌های وحدت در جامعه، روز ۱۲ ربیع الاول نیز به عنوان تعطیل رسمی در تقویم کشور لحاظ شود.

او بیان کرد: تقویت پایه‌های وحدت در جامعه اسلامی وظیفه‌ای شرعی و ملی است و باید همه مردم و مسئولان نسبت به آن احساس مسئولیت نمایند.

امام جمعه سنندج در بخش دیگری از خطبه هایش اظهار کرد: مردم با بصیرت کردستان با حضور گسترده خود در راهپیمایی ضد اغتشاشگران صف خود را از اغتشاشگران جدا کردند.

رستمی افزود: در سایه امنیت و آرامش می‌توان به توسعه و پیشرفت جامعه امیدوار شد و مردم با بصیرت کردستان این مهم را به خوبی می‌دانند.

او تصریح کرد: یک سری افراد محدود و ناآگاه با تحریک دشمنان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی طی چند روز اخیر دست به اقداماتی زدند که موجب اذیت و آزار عمومی و آسیب رساندن به اموال عمومی شدند.

ماموستا رستمی افزود: امیدواریم که دستگاه قضائی با این افراد فریب خورده با عطوفت اسلامی برخورد کند، اما این افراد هنجار شکن نیز باید از این مسیر اشتباه فاصله گرفته و به جای دنباله روی از توطئه‌های دشمنان به فکر تعالی و آرامش جامعه باشند.

امام جمعه سنندج در بخشی دیگر از سخنان خود به مبحث حجاب و عفاف از دیدگاه اسلام اشاره کرد و گفت: جوانان و نوجوانان ما باید با فلسفه وجودی حجاب و عفاف آشنا شوند و با مطالعه تاریخ به وقایع چندین دهه پیش کشور و مصیبت‌هایی که بر جامعه ما از طریق توطئه‌های هویتی دشمنان تحمیل شده است، پی ببرند.

ماموستا رستمی در پایان خطبه‌های این هفته از تلاش نیرو‌های نظامی و امنیتی در حفاظت از جان و مال مردم در مقابل اغتشاش گران تقدیر کرد و گفت: مردم همواره قدردان تلاش‌های نیرو‌های امنیتی و انتظامی هستند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تعطیلی ۱۲ ربیع الاول در تقویم رسمی کشور ثبت شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..