تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ویزیت و تامین رایگان داروی بیماران در منطقه نیروگاه قم

جهادگران حوزه امامزاده سید معصوم(ع) در گروه جهادی امام حسین(ع) بیش از 200 نفر را ویزیت و بخش قابل توجهی از داروهای مورد نیاز آن‌ها را به صورت رایگان در اختیار آن‌ها قرار دادند.

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، بسیجیان گروه جهادی امام حسین(ع) حوزه مقاومت بسیج امامزاده سید معصوم (ع) به مناسبت هفته دفاع مقدس ویزیت و تامین داروی بیماران را در منطقه نیروگاه قم انجام دادند.

در این اقدام جهادی که با حضور متخصص اطفال، پزشک عمومی و متخصصان مامایی انجام شد به بیش از 200 نفر خدمت مختلف درمانی ارائه شد.

انجام تست قند، کنترل فشار خون و قد و وزن نیز در این طرح جهادی دنبال شده است.

ویزیت و تامین رایگان داروی بیماران در منطقه نیروگاه قم




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ویزیت و تامین رایگان داروی بیماران در منطقه نیروگاه قم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..