تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درخشش دختران شمشیرباز آذربایجان‌غربی در سومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، سومین المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور در رشته شمشیربازی دختران در یزد به پایان رسید.

در این رقابت‌ها دختران شمشیرباز آذربایجان‌غربی در سه اسلحه فلوره، اپه و سابر موفق به کسب ۵ مدال شدند.

در رقابت‌های انفرادی، تیوا احمدنژاد در اسلحه سابر و زهرا حاج علیزاده در اسلحه اپه با کسب مقام‌های سوم، مدال برنز را به گردن آویختند.

در رقابت‌های تیمی نیز در اسلحه سابر، تیم شمشیربازی آذربایجان‌غربی متشکل از (آیلا شکیبی، تیوا احمدنژاد، آیلار رجبی و فاطمه بیرقی) با مربیگری الناز ابراهیمی با شکست تیم های خراسان رضوی، گیلان و یزد میزبان مدال طلا را از آن خود کرد.

همچنین در تیمی اسلحه اپه تیم آذربایجان‌غربی با ترکیب (گلسا محمدی، زهرا حاج علیزاده، عسل جولایی و آیناز موسایی) و مربیگری الهه قهرمانی و در تیمی اسلحه فلوره با ترکیب (آیسان پناهی، آیناز جلیلی و سامیه قربانی) و با مربیگری الهه قهرمانی مدال‌های برنز را کسب کردند.

46




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درخشش دختران شمشیرباز آذربایجان‌غربی در سومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..