تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سی امین یادواره شهدا قلمستان کرج برگزار شد

همزمان با چهل و دومین سالگرد هفته دفاع مقدس، به همت پایگاه بسیج شهید توسلی، سی امین یادواره شهدا منطقه قلمستان کرج با سخنرانی حاج فرید نجف نیا در پارک اطلسی برگزار شد‌.

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، همزمان با چهل و دومین سالگرد هفته دفاع مقدس، به همت پایگاه بسیج شهید توسلی و حضرت نرجس(س) سی امین یادواره شهدا منطقه قلمستان کرج با سخنرانی حاج فرید نجف نیا و حضور مهدی عسگری نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی، مسئولین، خانواده معزز شهدا و مردم در پارک اطلسی برگزار شد‌.

انتهای پیام/ ر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سی امین یادواره شهدا قلمستان کرج برگزار شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..