تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یادواره شهدا عشایر شهرستان هیرمند برگزار شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از شهرستان هیرمند، به مناسبت هفته دفاع مقدس، یادواره شهدا عشایر، به منظور حفظ یاد و نام شهدای عشایر و انتقال روحیات والای انسانی ایثارگران و یادگاران دوران دفاع مقدس در روستای میرگل از توابع بخش قرقری شهرستان هیرمند برگزار شد.

سرهنگ پاسدار علی محبی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه هیرمند در این مراسم طی سخنانی عزت‌ و اقتدار و امنیت امروز کشور را مرهون خون‌های به ناحق ریخته شده جوانان رشيد و برومندی دانست که برای دفاع از مملکت از بذل جان شیرین خود هم دريغ نکردند.

وی با اشاره به ناآرامی‌های اخیر با هدایت سرویس‌های جاسوسی بیگانگان و در صدر آنان انگلیس و اسرائیل و آمریکا به بهانه درگذشت یکی از بانوان و با هدف شعله‌ور کردن آتش فتنه ایجاد شد، تصریح کرد: در اتفاقات اخیر در ظرف کمتر از چند ساعت چهره واقعی دشمنان ملت بزرگ ایران که با بهانه حمایت از این بانو به میدان آمده بودند، به روشنی نمایان شد، کینه و حقد دشمن بقدری بود که حتی به مقدسات هم رحم نکرد، و با به آتش‌ کشیدن مساجد و موکبهای حسینی و کلام الله مجید، دلهای مردم عزادار را به درد آوردند.

سرهنگ محبی با بیان گوشه‌هائی از بیانات رهبر فرزانه انقلاب، در خصوص ضرورت تداوم یاد و نام شهیدان، از آن به عنوان ضامن بقای انقلاب اسلامی و مایهٔ حفظ خط سرخ جهاد و شهادت ضامن بقای انقلاب اسلامی یاد کرد و گفت: آنهایی که ناخواسته در دام دشمنان کینه توز و قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می‌افتند، نمی‌دانند و یا فراموش کرده‌اند که این انقلاب و این نظام مقدس به چه قیمتی به دست آمده‌است؟ و چه جوانان رشید و سروهای رعنایی به خاک و خون کشیده شده‌اند تا این آرامش و ثبات و امنیت در جامعه اسلامی ما حکمفرما شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه هیرمند در پایان خاطرنشان ساخت: دشمنان کینه توز و نوکران اجیر شده آنان بدانند که این ملت آزاده همچون همیشه همراه و همگام با پرسنل فداکار و جانبرکف نیروهای مسلح، با شجاعت و دلاوری تمامی فتنه‌ها را در نطفه خفه خواهدکرد، و این تحرکات خصمانه و اقدامات مذبوحانه هيچ تأثیری در حرکت این ملت آزاده ایجاد نخواهدکرد، مردم انقلابی ایران اسلامی تا پای جان از ولایت و رهبری و نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع خواهندکرد، و این تحرکات خصمانه و اقدامات مذبوحانه را به پای آمریکای جنایتکار و رژیم صهیونیستی اسرائیل غاصب می‌نویسند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یادواره شهدا عشایر شهرستان هیرمند برگزار شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..