تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ملت ایران درس مقاومت و ایستادگی را از دفاع مقدس آموخت

به گزارش خبرآنلاین از مازندران، سردار عبدالله ملکی در یادواره ۶ تن از شهدای روستای ریکنده شهرستان قائمشهر با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بر لزوم پاسداشت نام و یاد شهدا در جامعه تأکید کرد و اظهار داشت: برگزاری یادواره‌های شهدا پاسداشت حماسه‌های شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است.

وی به نقش استان مازندران در شکل‌گیری حکومت علوی اشاره کرد و افزود: مردم ولایتمدار و انقلابی دیار علویان در انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و جبهه مقاومت خوش درخشیدند و رزمندگان این استان در لشکر ویژه ۲۵ کربلا کارنامه درخشانی از خود به جای گذاشتند.

سردار ملکی با بیان اینکه جای پای رزمندگان استان مازندران در جبهه‌های غرب و جنوب دیده می‌شود، گفت: تقدیم بیش از ده هزار و چهارصد شهید دفاع مقدس و ۴۳ شهید مدافع حرم گواه ولایتمداری و عزتمندی مردم این دیار است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران ادامه داد: نسل امروز جامعه نیازمند تبیین فرهنگ دفاع مقدس و رشادت‌های شهدا است و باید بر این امر مهم در جامعه اهتمام ویژه صورت گیرد.

این مسئول با بیان اینکه دفاع مقدس الگوی تمام عیار شکوه و عزت و اقتدار ملت ایران اسلامی است و امروز باید در زنده نگه داشتن یاد و خاطره دلیرمردان آن روزهای حماسه و ایثار همت گماشت.

وی با اشاره به اغتشاشات اخیر و ناکامی دشمنان در رسیدن به اهداف شوم‌شان تصریح کرد: دشمنان با ایمان و اراده آهنین و استوار ملت ایران مواجه گشتند و این سناریوی دشمن نیز خنثی شد و ایران اسلامی مقتدرانه بر قله‌های جاودانگی ایستاد.

سردار ملکی با بیان اینکه ملت ایران درس مقاومت و ایستادگی را از دفاع مقدس آموخت بر ضرورت نشر و حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های امام و شهدا تأکید کرد و گفت: راه شهدا همان راه سرخ مکتب عاشوراست و این خط شهادت و مقاومت تا ظهور امام زمان ادامه خواهد داشت.

46




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ملت ایران درس مقاومت و ایستادگی را از دفاع مقدس آموخت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..