تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تمدید خرید تضمینی گندم کشاورزان زنجانی تا 15 مهر ماه

ولی اله زمانی در گفت وگو با خبرنگار بسیج زنجان؛در تشریح جزئیات این خرید تضمینی، اظهار کرد: تاکنون بیش از 210 هزار  و 652 تن گندم کشاورزان از طریق سیلوی‌های استان خریداری شده است و به ازای هر کیلوگرم 11هزار و 500 تومان در کمترین زمان به حساب کشاورزان واریز می شود.

تمدید خرید تضمینی گندم کشاورزان زنجانی تا 15 مهر ماه

ولی اله زمانی با اشاره به اینکه بیش از 57 درصد از مطالبات کشاورزان پرداخت شده است، ادامه داد: اکنون بیش از 13 هزار و 827 میلیارد ریال از بهای خرید تضمینی گندم کشاورزانی زنجان که تا تاریخ 8 مرداد 1401 گندم خود را تحویل سیلوهای ملکی و خصوصی داده بودند، از طریق بانک عامل (کشاورزی) پرداخت شده است.

وی با اشاره به اینکه محموله‌های گندم تحویلی گندمکاران افزایش بیش از 3 برابری داشته است، اظهار کرد: تاکنون 38815 محموله گندم از 14314 گندمکار خریداری و در سلیوهای ملکی و خصوصی جهت برنامه ریزی در تامین آرد و نان شهروندان ذخیره می شود.

زمانی با تأکید بر اینکه روند پرداخت بهای خرید تضمینی گندم به کشاورزان در جریان است و جای هیچ نگرانی نیست، خاطرنشان کرد: باقی‌مانده مطالبات گندمکاران عزیز تا آخر شهریور ماه سال جاری به حساب آنان واریز می گردد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: طبق اعلام بخشنامه وزارت جهاد کشاورزی، قیمت خرید تضمینی گندم در سال زراعی جاری از کشاورزان به ازای هر کیلوگرم گندم معمولی و دوروم به ترتیب ۱۰ هزار و ۵۰۰ تومان و 10 هزار و 920 تومان تعیین و مبلغ یک هزار تومان نیز جایزه تحویل گندم به دولت به ازای هر کیلوگرم، به مبلغ مذکور اضافه شده است.

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تمدید خرید تضمینی گندم کشاورزان زنجانی تا 15 مهر ماه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..