تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عشایرنقش بسزایی در پیشبرد اهداف کشور داشته و دارند

سرهنگ پاسدار حسین فروغی، مدیر سازمان بسیج عشایری سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان با تبریک هفته دفاع مقدس با اشاره به این مطلب که عشایر و طوایف نقش مهم و تاثیر گذاری در جامعه دارند و می توانند با تاثیر گذاری خود جهاد تبیین را بین قبایل، طوایف تبیین و روشنگری کنند، گفت: عشاير افرادی وفادار به اسلام هستند که تا قبل از انقلاب به عنوان مدافع اسلام با هيچ حاکمی سازش نکردند، پس از پيروزی انقلاب دست ياری به سوی امام امت و ملت ايران اسلامی دراز کردند و برای دفاع از کيان اسلام و ترويج مبانی آن با دولت و ملت هم پيمان شدند.

وی با اشاره به این مطلب که عشایر مرزداران انقلاب اسلامی و ذخایر انقلاب هستند افزود: عشایر در تمامی صحنه ها، از انقلاب اسلامی حمایت کردند، افزود: یکی از اقشاری که در هشت سال دفاع مقدس در پاسداری از کشور نقش بسزایی ایفاکرده است، عشایر بودند که وجود بیش از 11 هزار شهید در این قشر بیانگر رشادت ها و ایثارگری های آنان در دقاع از این مرز و بوم  است.

سرهنگ فروغی با تاکید بر این مطلب که با تمام قدرت در مقابل دشمن بعثی ایستادگی کردند و در دوران دفاع مقدس امتحان های خوبی پس دادند، افزود: زمان آغاز جنگ عشایر  بنا بر رسالت و وظیفه خود از تمام نقاط ایران به میادین نبرد حق علیه باطل آمدند و به عنوان بسیج عشایر و با سازماندهی ارتش راهی مناطق جنگی شدند و با آشنایی خوبی که از مناطق صعب العبور غرب و جنوب کشور داشتند برگ برنده کشور در جلوگیری از پیشروی دشمن شدند.

مدیر سازمان بسیج عشایری سپاه سلمان سیستان و بلوچستان عشایر را طلایه داران اقتصاد مقاومتی خواند که در پیشبرد اهداف کشور نقش بسیار مهم و ارزنده ای را ایفا کرده، ادامه داد: این قشر پرتلاش و زحمت کش امروزه در دفاع از اقتصاد و دفاع از سلامت با تولید محصولات دامی و عشایری خود باعث پیشرفت در حوزه اقتصادی هستند که شیوه زندگی عشایری یکی از بهترین الگوهای اقتصاد مقاومتی است.

وی ادامه داد: عشایر در روزهای اول جنگ توانستند با تحرکات داخلی که با هدف برهم زدن آرامش کشور انجام شده بود از سوی دیگر با دشمنان عراقی مبارزه کنند.

حسین فروغی، شهدای عشایری را پیش قراولان دفاع مردمی در دوران دفاع مقدس دانست و گفت: در دفاع مقدس هرگاه نیازی به عشایر بود با تمام توان و با جان و دل از خاک ایران دفاع کرده و اکنون نیز با حضور در عرصه های مختلف نقشه شوم دشمن را خنثی می کنند

این مقام مسئول با بیان اینکه بسیج عشایری از ابتدای مبارزات و پیروزی انقلاب اسلامی نظام جمهوری اسلامی برپایه و پشتوانه و حضور مردم شکل گرفت و در سایه پشتوانه و حضورمردمی دشمن را از رسیدن به اهداف شوم بازداشتند، تصریح کرد: این قشر با پیروی از مکتب اسلام حامی انقلاب، کشور و نظام بوده و در هشت سال دفاع مقدس علاوه بر پاسداری از مرزها، با دشمنان جنگیده و نقشه شوم استکبار را خنثی  کردند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عشایرنقش بسزایی در پیشبرد اهداف کشور داشته و دارند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..