تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ورود سامانه بارشی به گلستان/ دمای هوا ۸ درجه کاهش می یابد

مدیرکل هواشناسی گلستان از ورود سامانه بارشی به استان خبرداد و گفت: فعالیت این سامانه تا روز یکشنبه در گلستان ادامه داشته و دمای هوا هم ۶ الی هشت درجه کاهش خواهد یافت.

ورود سامانه بارشی به گلستان/ دمای هوا ۸ درجه کاهش می یابد

به گزارش بولتن نیوز  نوربخش داداشی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: از بامداد امروز (جمعه) آسمان استان تحت تأثیر سامانه ناپایدار بارشی قرار گرفته و فعالیت آن تا شامگاه یکشنبه تداوم خواهد داشت.

مدیرکل هواشناسی گلستان افزود: طی این مدت شاهد بارش باران مخصوصاً در نواحی شرقی استان خواهیم بود که از دیگر پیامدهای آن رگبار و رعدوبرق، کاهش ۶ الی هشت درجه ای دما و وزش باد نسبتاً شدید خواهد بود.

وی بیان کرد: به واسطه بارش های رگباری آبگرفتگی برخی از معابر دور از انتظار نیست و همچنین به دلیل وقوع پدیده مه مخصوصاً در نواحی کوهستانی توصیه می شود که رانندگان در ترددهای جاده ای احتیاط کنند.

در حال حاضر در استان مازندران هم در بخشهایی شاهد بارش باران هستیم 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ورود سامانه بارشی به گلستان/ دمای هوا ۸ درجه کاهش می یابد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..