تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




Idle Train Empire 1.16.00 – امپراطوری قطار: بازی سرمایه داری + مود

Idle Train Empire: Tycoon Game + Mod – بازی امپراطوری قطار: بازی سرمایه داری اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (خرید درون برنامه ای رایگان) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

Idle Train Empire: Tycoon Game – امپراطوری قطار آیدل: بازی سرمایه داری نام یک بازی در ژانر شبیه سازی است که توسط استودیو بازی سازی Candy Madness برای دستگاه های موبایلی با سیستم عامل اندروید منتشر شده است. استودیو بازی سازی  Candy Madness پیش از این بازی هم بازی های دیگری را در مارکت اندروید برای گیمر ها منتشر کرده است و کارنامه بازی سازی خوب و قابل قبولی دارد. Idle Train Empire: Tycoon Game هم یکی از بازی های خوب این استودیو بازی سازی است که توانسته با یک گیم پلی جذاب و سرگرم کننده،‌ تجربه منحصر به فرد دیگری را برای گیمر ها به ارمغان بیاورد. این بازی اساساً یک بازی مدیریتی و سرمایه داری با تم قطار است. در این بازی، شما به عنوان یک مدیر ایستگاه قطار نقش آفرینی می کنید و وظیفه شما این است که مسافر ها را که به صورت خودکار به ایستگاه قطار شما می آیند پذیرش و به سمت قطار ها هدایت کنید و آنها را به مقصد مورد نظر شان برسانید. رفته رفته که در بازی پیشروی می کنید پول به دست می آورید و می توانید ایستاگاه قطار تان را ارتقاء دهید و آن را برای پذیرش مسافر های بیشتری در زمان کمتر آماده کنید. بنابراین،‌ اگر بازی های سبک مدیریتی و سرمایه داری برای شما جذاب هستند، Idle Train Empire: Tycoon Game می تواند یک بازی عالی برای سلیقه شما باشد!

Idle Train Empire

Idle Train Empire: Tycoon Game گیم پلی بسیار ساده ای دارد. همانطور که پیش تر هم به آن اشاره کردیم، به عنوان مدیر یک ایستگاه قطار، وظیفه شما در بازی این است که مسافر ها را پذیرش و به سمت قطار هدایت کنید و آنها را به مقصد شان برسانید. زمانی که مسافران را به مقصد شان می رسانید پول دریافت می کنید و از این پول ها می توانید برای ارتقاء‌ ایستگاه قطار استفاده کنید. ایستگاه قطار شامل بخش های زیادی برای ارتقاء است. رستوران، کافی شاپ، محل سیگار کشیدن، سرویس بهداشتی، شبکه برق‏ رسانی، کیوسک فروش بلیط، و پارکینگ برخی از بخش های ایستگاه قطار هستند که می توانید آنها را در طول بازی ارتقاء‌ دهید. البته باید به این نکته توجه داشته باشید که ارتقاء‌ بعضی از بخش های ایستگاه قطار منوط به ارتقاء‌ دادن بخش های دیگر است. به طور مثال، شما در ابتدا باید پارکینگ کیوسک فروش بلیط را ارتقاء‌ دهید تا بتوانید پذیرای مسافران بیشتری باشید و بعد بخش های دیگری مثل کافی شاپ و رستوران را ارتقاء‌ دهید. در ابتدای بازی خطوط قطار و قطار های کمی در اختیار دارید، اما کم کم که در بازی پیشروی می کنید می توانید خطوط قطار و قطار های بیشتری را آنلاک و خریداری کنید و یک امپراطوری قطار برای خودتان بسازید. علاوه بر یک گیم پلی عالی و اعتیاد آور، بازی دارای یک فضای گرافیکی با کیفیت بالا و طراحی هنری بسیار زیبا هم می باشد که جذابیت های بازی را چند برابر کرده اند. Idle Train Empire: Tycoon Game توانسته از میان آراء گیمر ها در مارکت اندروید امتیاز 4.0 از 5.0 را به خودش اختصاص دهد و تیم فارسروید قصد دارد نسخه اصلی و نسخه مود شده و بدون محدودیت آن را به صورت تست شده و کاملاً رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دهد. هم اکنون می توانید این بازی را از طریق لینک های مستقیمی که در انتهای مطلب قرار داده ایم دانلود کنید و از اجرای آن لذت ببرید!

تغییرات نسخه 1.16.00 تغییراتی در دسترس نیست!

نقد و بررسی ها 0



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «Idle Train Empire 1.16.00 – امپراطوری قطار: بازی سرمایه داری + مود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..