تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




میزخدمت جهادی ادارات یکی از بهترین الگوهای خدمت‌رسانی است

به گزارش خبرنگار بسیج از ایرانشهر، میز خدمت جهادی ادارات دولتی و دستگاه‌های اجرایی به همت حوزه بسیج کارمندی شهرستان ایرانشهر بنا به در خواست شورا و دهیار روستای کلینک تاج محمدخانی در مسجد پیامبر اعظم این روستا در  هفته دفاع مقدس برگزار شد.

 سرهنگ پاسدار حسین نکوئی، مدیر سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: میز خدمت جهادی ادارات دولتی و دستگاه‌های اجرایی شهرستان ایرانشهر با همت حوزه بسیج ادارات و کارمندان سپاه شهرستان ایرانشهر در مسجد پیامبراعظم روستای کلینک تاج محمدخانی برگزار شد. 

وی افزود: این میز خدمت جهادی با حضور مدیران ادارات بنیاد مسکن، ثبت احوال، ثبت اسناد، اداره گاز، کمیته امداد، بهزیستی، تامین اجتماعی و مسکن و شهرسازی برگزار شد.

سرهنگ نکوئی با تاکید بر این مطلب که این میزخدمت جهادی در راستای دیدار بدون واسطه مردم با مسؤولان برنامه‌ریزی شد، ادامه داد: میزخدمت جهادی ادارات یکی از بهترین الگوهای خدمت‌رسانی برای تکریم ارباب‌رجوع است.

این مسئول پایگاه بسیج ادارات را رابط مردم و کارمند در تراز انقلاب اسلامی دانست که در بسیج کارمندان پرورش پیدا می‌کند، ادامه داد: نقش محوری بسیج کارمندان در جهت‌دهی فرهنگی به دستگاه‌های اجرایی بسیار مهم و ارزنده است.

مدیر سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: حضور مسؤولان ادارات در یک مکان مشخص تحت عنوان میزخدمت، تحولی پسندیده در تکریم ارباب رجوع و جلوگیری از اتلاف وقت شهروندان است. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «میزخدمت جهادی ادارات یکی از بهترین الگوهای خدمت‌رسانی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..