تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رییس کل دادگستری خوزستان: حفظ ارزش‌های انقلاب از تکالیف همه ماست

 رییس کل دادگستری خوزستان گفت: حفظ ارزش‌های انقلاب و انتقال آن به نسل‌های بعد که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب نیز هست، از وظایف اصلی همه ماست.

علی دهقانی در نشستی به مناسبت هفته دفاع مقدس که با حضور اعضای شورای معاونان دادگستری و شورای قضایی استان در پایگاه منتظران شهادت قرارگاه جنوب غرب کربلای کشور برگزار شد، بیان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همه عرصه‌های خدمت حضور دارد و به‌ عنوان بازوی پرتوان ولایت و امامت در دوران‌های مختلف، چشم فتنه را کور کرده و خار چشم آمریکا و رژیم صهیونیستی و دشمنان اسلام است.
وی افزود: هرجا سخن از خدمت بی‌منت باشد از سیل، زلزله، مهار کرونا، حضور در خط مقدم جبهه و مقابله با دشمنان اسلام و اغتشاشگران، تا خدمت به محرومان و سایر عرصه‌های امید آفرین، نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مانند دُرّی درخشان نورانیت خود را به جهانیان نشان می‌دهد.

وی گفت: حضور اعضای شورای قضایی خوزستان در این قرارگاه و هفته دفاع مقدس، به منظور تجلیل از رشادت‌ها و تلاش‌ مخلصانه سرداران، فرماندهان و کارکنان خدوم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که هم در دوران دفاع مقدس درخشیدند و هم در همه موضوعات جامعه حضور موثر دارند.
فرمانده قرارگاه جنوب غرب کربلای کشور نیز با قدردانی از حضور رییس کل دادگستری خوزستان و اعضای شورای قضایی، این دیدار را نشانه قدرشناسی از زحمات سربازان رهبر معظم انقلاب دانست.
سردار سرتیپ خادم سید الشهدا گفت: ما نیز قدردان زحمات قضات و کارکنان دادگستری استان خوزستان هستیم که با تمام وجود در مسیر اجرای عدالت گام برمی‌دارند و در صحنه‌های خطر همواره در کنار نیروهای نظامی و انتظامی هستند.
وی افزود: ماموریت‌های زیادی به عهده این قرارگاه است که با لطف الهی و هدایت فرمانده معظم کل قوا در این ماموریت‌ها، سرافزار و پیروز انجام وظیفه کرده‌ایم و خدا را شاکریم که در خط مقدم دفاع مقدس اسلام و انقلاب زیر فرمان رهبر معظم انقلاب افتخار خدمت داریم.
سردار خادم سیدالشهدا، با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، گفت: دستگاه قضایی نیز همچون نیروهای مسلح در خط مقدم خدمت صادقانه به مردم قرار دارد و هیچ تدبیری بالاتر از خدمت بی‌منت به مردم نیست.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رییس کل دادگستری خوزستان: حفظ ارزش‌های انقلاب از تکالیف همه ماست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..