تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مشکل آبرسانی به ۱۲۲ روستای خوزستان برطرف شد

سرتیپ پاسدار علی فدوی روز پنجشنبه در نشست قرارگاه امام حسن(ع) با حضور جمعی از فرماندهان سپاه خوزستان ،بیان کرد:نشست این قرارگاه هر سه هفته یک بار به صورت تصویری در سراسر استان‌ها برگزار می شود اما باتوجه به اهمیت خدمت‌رسانی به خوزستان و دعوت سپاه خوزستان ، امروز نخستین جلسه این قرارگاه با حضور فرمانده سپاه ولیعصر(عج) ، فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب و جمعی از فرماندهان استان در اهواز ، تشکیل شد.

وی افزود: تاکنون همدلی و هماهنگی خوبی بین مجموعه‌های مختلف که درگیر موضوع آب خوزستان هستند، شکل گرفته که قرارگاه کربلا در جنوب غرب، سپاه ولیعصر(عج) ، آبفا خوزستان ، برق منطقه ای و سایر مجموعه‌ها در سال‌های اخیر برای رفع معضلات آب تلاش‌ فراوانی داشتند که شایسته تقدیر است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران ادامه داد: اکنون مشکل آبرسانی به ۱۲۲ روستا برطرف شده و این آمار بالایی در زمینه خدمت‌رسانی در حداقل زمان است.

وی بیان کرد: رفع مشکلات روستاها و مناطق محروم، سریعتر از زمان تعیین شده، می تواند در جامعه امیدبخش باشد و این همدلی انگیزه خدمت‌رسانی مجموعه‌های مختلف را نیز افزایش می دهد.

سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران روز پنجشنبه به منظور حضور در نخستین جلسه قرارگاه امام حسن(ع) و بازدید از چندین پروژه آبرسانی در سطح استان وارد خوزستان شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مشکل آبرسانی به ۱۲۲ روستای خوزستان برطرف شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..