تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ایران زیر ذره بین ساوت‌گیت و رفقا

ایران زیر ذره بین ساوت‌گیت و رفقا

تیم ملی فوتبال کشورمان شب گذشته در دومین بازی دوستانه اش مقابل سنگال قرار گرفت و این بازی با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.

این دیدار یک میهمان ویژه داشت. گرت ساوتگیت سرمربی تیم ملی انگلیس یکی از رقبای ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ به ورزشگاه آمده بود تا از نزدیک شاگردان کی‌روش را رصد کند.

نشریه «تلگراف» انگلیس امروز جزئیات جدیدی در این زمینه منتشر کرد و نوشت: گرت ساوتگیت سرمربی سه شیر به تنهایی در ورزشگاه بازی ایران با سنگال حضور نداشت بلکه دستیارش استیو هالند نیز به همراه بود تا خیلی خوب از نزدیک رقیب خودشان در جام جهانی ۲۰۲۲ را رصد کنند.

تیم ملی فوتبال ایران یکی از رقبای ساوتگیت در جام جهانی است. ایران به تازگی با هدایت کارلوس کی‌روش پرتغالی موفق شد اروگوئه را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد و در بازی شب گذشته مقابل دیدگان ساوتگیت قهرمان آفریقا را با نتیجه تساوی یک بر یک متوقف کرد.

شاگردان کارلوس کی‌روش قرار است در مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در گروه دوم با تیم های ملی انگلیس، آمریکا و ولز رقابت کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ایران زیر ذره بین ساوت‌گیت و رفقا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..