تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اقدام فوری باشگاه پرسپولیس علیه مهدی عبدی

اقدام فوری باشگاه پرسپولیس علیه مهدی عبدی

مهدی عبدی مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس پیش از آغاز فصل با پیشنهادی از کشور پرتغال روبرو شده بود اما در پایان این انتقال انجام نشد. این در حالی است که باشگاه پرتغالی پذیرفته بود که مبلغ فسخ قرارداد این مهاجم را بپردازد.

باشگاه پرسپولیس مبلغ ۴۰۰ هزار دلار به عنوان بند فسخ قرارداد مهدی عبدی را در قرارداد او گنجانده بود اما در نهایت این انتقال انجام نشد.

با این همه و در هفته‌های اخیر، پس از مذاکراتی که انجام شد بند فسخ قرارداد عبدی از قرارداد او برداشته شده است. این درحالی است که عبدی ‌با پرسپولیس قرارداد دارد و این فصل هم یکی از مهاجمان مدنظر یحیی گل محمدی برای نتیجه‌گیری در پرسپولیس است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اقدام فوری باشگاه پرسپولیس علیه مهدی عبدی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..