تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نیکول کیدمن باز به سینما بازگشت + عکس

نیکول کیدمن در فیلم سینمایی "کشتن گوزن مقدس" ساخته "یورگوس لانتی موس" که سال آینده همزمان با جشنواره فیلم کن افتتاح می شود نقش آفرینی میکند.

نیکول کیدمن باز به سینما بازگشت

فیلم سینمایی "کشتن گوزن مقدس" ساخته "یورگوس لانتی موس" سال آینده همزمان با جشنواره فیلم کن افتتاح می شود.
در این فیلم بازیگران مطزحی همجون کالین فارل، نیکول کیدمن، رافی کسیدی، بیل کمپ و آلیسیا سیلورستون به ایفای نقش خواهند پرداخت.

نیکول کیدمن باز به سینما بازگشت + عکس

خلاصه این فیلم آمده است: یک جراح پس از نجات جان بیماری نوجوان درگیر اتفاقاتی ناخواسته می‌شود، زیرا بیمارش بعد از بازگشت به نزد خانواده‌اش رفتارهای شیطانی بروز می‌دهد.
کارگردانان غیر انگلیسی زبان کمی در جهان هستند که توانایی ساخت یک فیلم موفق به زبان انگلیسی را داشته باشند و لانتی‌موس یکی از آن‌هاست.
بعد از موفقیت فیلم «خرچنگ» که جایزه کن را برای او به همراه داشت، این بار با تریلری روانشناسانه و با حضور ستارگانی مثل کالین فارل و نیکول کیدمن به سینماها می‌آید.
کارگردان این فیلم پیش از این ساخت فیلم موفق "خرچنگ" را در کارنامه داشته است. "خرچنگ" برنده جایزه ویژه هیات داوران جشنواره کن 2015 شد و "دندان سگ" اثر دیگر لانتیموس جایزه بخش نوعی نگاه کن 2009 را دریافت کرد. او برای این فیلم نامزد بخش اسکار خارجی‌زبان هم شده بود.

میزان

اخبار مرتبط :

تصاویر جالبی از نیکول کیدمن و خانواده اش+عکس

عروسی فوق محرمانه دختر تام کروز و نیکول کیدمن +عکس

عکس نیکول کیدمن با پیراهن زشتی که مورد تحسین قرار گرفت!

زندگینامه نیکول کیدمن بازیگر مشهور هالیوود

نیکول کیدمن و دخترانش در فرودگاه +عکس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نیکول کیدمن باز به سینما بازگشت + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..