تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نسخه‌ای برای آرامش روح انسان‌ها

۱۵:۱۸ - ۰۷ مهر ۱۴۰۱

۸۲۴۹۱۱۷

۱۵:۱۸ - ۰۷ مهر ۱۴۰۱

۸۲۴۹۱۱۷

دانلود PDF

یک کارشناس مذهبی مطرح کرد؛

دانلود PDF

حجت الاسلام والمسلمین جعفر ناصری، کارشناس مذهبی، در رابطه با نبود آرامش در جوامع امروزی بیان کرد: افرادی هستند که زندگی می‌کنند، ولی آرامش ندارند و یا اوقات خود را به صورت روزمره طی می‌کنند، اما معنویت ندارند و یا حتی در مسیر عمل به وظایف قرار دارند، ولی احساس می‌کنند کارهایشان روح ندارند که این آرامش نداشتن جوامع بشری، بلای بزرگی است و همه به این گمگشتگی، مبتلا شده اند.

این کارشناس مذهبی گفت: اگر به شما بگویند برای درمان آرامش نداشتن، نسخه‌ای دارید و در پاسخ بگویید: بله. فهم و انس و ارتباط با قرآن و آیه نور بعید نیست و این را می‌توان از تاریخ دریافت؛ به طوری که در تاریخ حوزه علمیه، افرادی بوده اند که در رأس هرم فضل و کمال قرار گرفتند و با قرآن و آیه نور، ارتباط معنوی خوبی داشتند.

به گفته حجت الاسلام والمسلمین ناصری، اگر انسان به درک نسبیت نور برسد و در این خصوص، مطالعه زیادی داشته باشد، دانایی و صفای قلب پیدا می‌کند که روح او، ایمان به غیب را درک خواهد کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نسخه‌ای برای آرامش روح انسان‌ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..