تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ارادت رسول ترک به سیدالشهداء (ع)

۱۴:۰۷ - ۰۷ مهر ۱۴۰۱

۸۲۴۹۰۵۰

۱۴:۰۷ - ۰۷ مهر ۱۴۰۱

۸۲۴۹۰۵۰

دانلود PDF

دانلود PDF

در کتاب «طوبای کربلا» از یکی از رفقای حاج رسول ترک نقل شده است: در خواب دیدم حاج رسول ترک از دنیا رفته است و جمعیت بسیار زیادی در حال تشییع جنازه او هستند و خانمی هم جلوی جمعیت در حال حرکت است و بسیار ناراحت و عصبانی شدم و خودم را به آن خانم رساندم و پس از بی توجهی دیگران، کنار آن خانم رفتم و گفتم: ببخشید خانم! اگر شما از خواهر‌های حاج رسول هستید بهتر است هرچه زودتر از وسط جمعیت بیرون بروید که یک دفعه رو به من کرد و گفت: آیا می‌دانی من چه کسی هستم؟ من زینب هستم و این جنازه هم متعلق به ماست و خودمان باید او را تشییع کنیم.

وقتی اسم خانم را شنیدم به اندازه‌ای منقلب شدم که ناخودآگاه فریاد زدم و از خواب بیدار شدم و در همان اولین دقیقه‌های صبح، خودم را به خانه حاج رسول رساندم؛ اما او از دنیا رفته بود.  




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ارادت رسول ترک به سیدالشهداء (ع)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..