تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازار داغ آیفون‌های قدیمی در فروشگاه معروف اینترنتی / گوشی تاریخ گذشته، ۸ برابر قیمت!

برخی از آیفون‌های قدیمی که چند سال پیش بهترین‌های این صنعت بودند، اکنون می‌توانند هزاران دلار ارزش داشته باشند.

دلیل این است که محصولات اپل به کلکسیون‌های پرسود تبدیل شده‌اند. به عنوان مثال، یک آیفون نسل اول با قیمت ۲۳ هزار دلار در eBay فهرست شده است.

این لیست خاص به عنوان یک آیفون نسل اول جعبه‌دار است که مالک ادعا می‌کند هرگز روشن نشده و این آیفون خاص، فقط به منظور کلکسیون شدن خریداری شده است!

اما مشتریان اپل که نسل اول آیفون را برای استفاده واقعی خریدند و سپس دستگاه را برای آیندگان نگه داشتند، اگر اتفاقا یک مدل کمیاب را خریداری کرده باشند، می‌توانند روزی پول بزرگ دریافت کنند.

بازار داغ آیفون‌های قدیمی در فروشگاه معروف اینترنتی / گوشی تاریخ گذشته، ۸ برابر قیمت!

شایان ذکر است که اپل پانزدهمین سالگرد تولید نسل اول آیفون را در ژوئن ۲۰۲۲ جشن گرفت.

بیشتر بخوانید:

۲۲۰ ۲۵۶




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازار داغ آیفون‌های قدیمی در فروشگاه معروف اینترنتی / گوشی تاریخ گذشته، ۸ برابر قیمت!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..