تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بد عهدی غرب بیانگر ترس آنها از پیشرفت ایران است

توليت آستان قدس رضوی گفت: بد عهدی غرب بیانگر ترس آنها از پیشرفت ملت ایران است و تنها راه تعامل با مستكبران و ظالمان عالم ايستادگی و مقاومت است.

بد عهدی غرب بیانگر ترس آنها از پیشرفت ایران استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم رییسی روحيه جهادی، بسيجی، انقلابی را بسيار ارزشمند دانست و افزود: اين روحيه مي‌تواند كشور را در دهه پيشرفت و عدالت، با وجود همه مشكلات و دسيسه‌هاي دشمنان به پيشرفت و تعالي برساند.
وي خودباوری و اعتماد به نفس در کنار خداباوری و اتکاء به حق را درس بزرگ امام خمینی(ره) به همه عنوان کرد و گفت: ملت شريف ايران به ويژه جوانان باید این دو اصل را در تمام شئون زندگی فردی و اجتماعی خود به کار گيرند.
عضو هيئت رئيسه مجلس خبرگان رهبري با اشاره به روند شكل‌گيري، ثبات و اقتدار نظام مقدس جمهوري اسلامي، گفت: دهه اول انقلاب دهه تأسیس انقلاب بود و دشمنان در این برهه به دنبال آن بودند که نظام جمهوری اسلامی ایران پا نگیرد؛ بر همین اساس 8 سال جنگ را بر ملت ایران تحمیل کردند، اما ملت ایران سر افرازانه از این دهه بیرون آمد.
وی دهه دوم انقلاب را دهه تثبیت عنوان کرد و افزود: در این دهه، تلاش دشمنان برای ناکارآمد نشان دادن نظام و خدشه به عملياتي بودن احکام اسلام بود، اما دیدیم که با استقامت مردم نظام تثبیت شد.
حجت الاسلام رییسی گفت: در دهه سوم انقلاب، دشمنان سعی می‌کردند انقلاب را متوقف سازند و مانع از رسیدن پیام انقلاب به مردم دنیا شوند، اما پیام انقلاب به جهانیان و مردم آزادی خواه و عدالت طلب جهان رسید و بر همین اساس شاهد بیداری اسلامی در بسیاری از کشورها بودیم.
وی دهه چهارم انقلاب اسلامی را دهه پیشرفت و عدالت برشمرد و گفت: در این دهه با اتکای به منابع انسانی به وي‍ژه نيروي جوان و متعهد و استفاده از ظرفيت‌هاي داخلي می‌توانیم به پیشرفت شایسته نظام جمهوری اسلامی ایران دست یابیم؛ زیرا تواني كه با قدرت اسلام در پرتوي نيروي خداخواهي مردم دلداده به ولايت ايجاد شده است، در حوزه‌هاي مختلف نظام سازي اسلامي مي‌تواند كارساز و راه گشا باشد.
توليت آستان قدس رضوي روحيه بسيجي و انقلابي را راهكار برون رفت كشور از مشکلات عنوان كرد و افزود: در هر عرصه‌اي كه به خداوند متعال اتكال و به داشته‌هاي داخلي اعتماد كرده‌ايم، شاهد نوآوري، خلاقيت و پيشرفت بوده ایم و هركجا مسئولي به نسخه موفق جمهوري اسلامي اعتماد نكرده و به نيروي‌هاي جوان و كارآمد ميدان نداده و نگاهش را به دستان غرب دوخته است، نه تنها پيشرفت نكرده‌ايم، كه دچار مشكلات بسياری نیز شده‌ايم.
وي مقاومت و ايستادگي را تنها راهكار برخورد موثر با استكبار و ظالمان عالم دانست و گفت: تنها راه نجات كشور از مشکلات پيش رو، مقاومت و ايستادگي است.
تولیت آستان قدس رضوی ایران اسلامی را ملجاء و پناهگاه مستضعفان، محرومان و مظلومان جهان خواند و افزود: امروز ایران اسلامی پرچمدار مبارزه با استکبار و دیکتاتوری در جهان است و با تلاش و خودباوري مي‌تواند به قله‌هاي رفيع علم و فناوري دست يابد و در عرصه‌هاي مختلف اجتماعي، اقتصادي و فرهنگي در جهان بدرخشد.
حجت الاسلام رییسی در بخش دیگری به بد عهدی های آمریکایی ها در برهه های گوناگون تاریخی اشاره و اظهار كرد: پس از بدعهدي‌هاي غرب، ديگر براي همه روشن شده است كه آن ها نمي‌خواهند مردم بزرگ و شريف ايران اسلامي و جوانان اين مرز و بوم به قله‌هاي پيشرفت و اقتدار دست يابند و به روش‌هاي مختلف در مسير تعالي ايران سنگ‌اندازي مي‌كنند.
انتهای پیام// م.م



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بد عهدی غرب بیانگر ترس آنها از پیشرفت ایران است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..