تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اختلافات خانوادگی علت اصلی حادثه تیراندازی در فهرج کرمان

رئیس دادگاه عمومی شهرستان فهرج از رسیدگی ویژه دستگاه قضایی به موضوع حادثه تلخ روستای جهان آباد این شهرستان خبر داد و گفت: اختلافات خانوادگی، علت و انگیزه اصلی حادثه است.

  به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کرمان، ابوذر داوریان رئیس دادگاه عمومی شهرستان فهرج از قتل 10 نفر از اهالی یک خانواده و همسایگانش در روستای جهان آباد از توابع شهرستان فهرج در شرق استان کرمان خبر داد و افزود: در این رابطه چهار نفر مجروح شدند که در بیمارستان پاستور بم بستری هستند.

وی اظهار کرد: دستورات قضایی لازم برای دستگیری قاتل صادر شده و رسیدگی به این پرونده با جدیت در دستور کار دستگاه قضایی است.

وی گفت: انگیزه و علت اصلی این جنایت، اختلافات خانوادگی بوده که قاتل با همسر و خانواده همسرش داشته است.

رئیس دادگاه عمومی شهرستان فهرج افزود: قاتل (ش . ن) جوانی 26 ساله و دارای سابقه کیفری است و از یک سال و نیم قبل با شخصی به نام (ر. د) ازدواج می کند که از ابتدای زندگی مشترک با همسرش دچار اختلافات متعدد زناشویی بوده است.

وی بیان کرد: قاتل حوالی ساعت 17 الی 18 مورخ دوم دی ماه (روز گذشته) با مراجعه به درب منزل پدر همسرش که دختر خاله وی نیز بوده است اقدام به تیراندازی به سمت درب منزل و قتل پدر همسرش می کند.

داوریان گفت: قاتل سپس به داخل منزل می رود و تمامی افراد داخل خانه به غیر از همسرش را به گلوله می بندد که متاسفانه با توجه به اینکه تعدادی از همسایگان نیز برای عیادت یک بیمار در داخل خانه بوده اند آمار کشته ها افزایش یافته است.

وی عنوان کرد: در این حادثه تلخ متاسفانه 10 نفر از جمله پدر، مادر، تعدادی از فرزندان و همسایگان خانواده به قتل می رسند و تعداد چهار نفر برای درمان به بیمارستان پاستور بم اعزام شده اند.

انتهای پیام/ع




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اختلافات خانوادگی علت اصلی حادثه تیراندازی در فهرج کرمان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..