تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزایش نرخ ابتلا به سرطان پوست در آمریکا

سلامت نیوز:تحقیقات جدید نشان می دهد آمریکایی ها نسبت به گذشته، بیشتر به سرطان پوست احتمالاً کُشنده که به عنوان ملانوما شناخته شده است، مبتلا می شوند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر، یک ارزیابی در سال ۲۰۰۹ نشان داد از هر ۵۸ نفر، یک نفر مبتلا به ملانوما (سرطان پوست) می شود. ارزیابی مشابهی نیز در سال ۲۰۱۶ انجام شد که افزایش این میزان را نشان می دهد و پیش بینی می کند از هر ۵۴ آمریکایی، یک نفر به ملانوما مبتلا شود.

تیمی به رهبری دکتر «الکس گلیزر» از انجمن ملی پزشکی پوست در شهر نیویورک در این باره می گوید: «به طور کلی در سال ۲۰۱۶، در حدود ۷۶، ۳۸۰ آمریکایی مبتلا به ملانوما تشخیص داده خواهد شد.»

سرطان پوست تا حد زیادی شایع ترین سرطان در بین آمریکایی ها است. بسیاری از آنها به راحتی درمان می شود و از بین می رود، اما ملانوما می تواند بسیار جدی تر باشد.

طبق اعلام انجمن سرطان آمریکا، تنها حدود ۱ درصد از سرطان های پوست از نوع ملانوما هستند، اما همین تعداد، باعث میزان بالایی از مرگ ناشی از سرطان پوست شده است.

این میزان افزایش ممکن است به دلیل برنزه کردن و بیشتر در معرض نور UV خورشید قرار گرفتن باشد. با کاهش بیشتر لایه ازن، حتی ممکن است در آینده ابتلا به سرطان پوست بیشتر شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزایش نرخ ابتلا به سرطان پوست در آمریکا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..