تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امام جمعه سرپل ذهاب: حماسه 9 دی در تاربخ ایران اسلامی زنده و جاوید است

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام جواد فاطمی نسب در خطبه های نماز جمعه این هفته سرپل ذهاب با بیان این که جمهوری اسلامی در سال 1388 با یک فتنه آمریکایی صهیونیستی مواجه شد، اظهار داشت: این فتنه با هدف گمراه کردن مردم و قراردادن آنها در برابر نظام مقدس جمهوری اسلامی طراحی شده بود که این توطئه شوم دشمنان با بصیرت مردم و حضور حماسی آنان در تبعیت از رهبر معظم انقلاب اسلامی در 9 دی در نطفه خاموش شد.
وی با اشاره به این که فتنه سال 88 عامل ایجاد بحران های گسترده در کشور شد و هزینه های زیادی را به نظام اسلامی تحمیل کرد، افزود: فتنه سال 1388 در ظاهر برای اعتراض به نتیجه انتخابات ریاست جمهوری بود که به صورت غیرقانونی و با کشاندن مردم به خیابان ها همراه شد.
خطیب جمعه سرپل ذهاب ادامه داد: فتنه سال 88 یکی از پیچیده ترین شرایط سه دهه گذشته انقلاب اسلامی بود که با مدیریت رهبر معظم انقلاب اسلامی و بصیرت و هوشیاری مردم این دسیسه سازمان یافته دشمنان راه به جایی نبرد.
حجت الاسلام فاطمی نسب در ادامه به تحولات منطقه اشاره کرد و گفت: آزادسازی حلب دستاورد بزرگی برای جبهه مقاومت بود که تبعات گسترده ای درصحنه بین المللی و منطقه ای داشت.
وی اضافه کرد که پیروزی در حلب، سناریو تجزیه سوریه را باطل و خیال آمریکا برای تغییر مرزهای کشورهای غرب آسیا را از بین برد.
وی ادامه داد: پیروزی حلب ، پیام اثبات کارآمدی محور مقاومت و ناکارآمدی ائتلاف ضد داعشی غرب را به جهانیان به اثبات رساند.
امام جمعه سرپل ذهاب همچنین با اشاره به روز نهضت سوادآموزی، بیان کرد نهضت سوادآموزی ابزار اقتدار و دانایی است و فرمان تاریخی امام راحل برای تشکیل نهضت سوادآموزی یک عزم ملی را برای ریشه کنی بی سوادی در کشور ایجاد کرد.
7079/7399/8066 خبرنگار:سیروس صدیقی چگینی ** انتشار دهنده:علی مولوی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امام جمعه سرپل ذهاب: حماسه 9 دی در تاربخ ایران اسلامی زنده و جاوید است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..