تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی Soulstice – Deluxe Edition برای کامپیوتر

اولین رای باشید!

در بازی Soulstice تعادل پادشاهی به خطر افتاده است و موجودات قدرتمند و وحشی معروف به Wraiths از طرف دیگر هجوم می‌آورند و جانداران زیادی را تهدید می‌کنند. آن‌ها قربانیان خود را فاسد کرده و حتی می‌توانند بدن آن‌ها را تصاحب کنند و به هیولاهایی غیر قابل توقف تبدیل شوند که مردم عادی را شکار می‌کنند. بازی جنگجویان ترکیبی که از اتحاد دو روح به وجود آمده است را به همراه داشته و آن‌ها تنها کسانی هستند که می‌توانند از نوع بشر محافظت کنند. بریار و لوت دو خواهری هستند که به عنوان یک کیمرا دوباره متولد شده‌اند. این دگرگونی به بریار قدرت و انعطاف پذیری مافوق بشری بخشیده است.

Soulstice Deluxe Edition PC-ElAmigos | FitGirl Repack

دانلود-بازی-Soulstice

این در حالی است که کاراکتری به‌نام لوت را هم داریم که قربانی شده است تا روحش را به روح خواهرش ببندد. او به سایه‌ای با قدرت‌های عرفانی تبدیل شده است و استفانی جوستن که سابقه حضور در بازی متال گیر سالید ۵ را هم داشته است، به عنوان صدا پیشه حضور دارد. بریار و لوت به ماموریتی فرستاده می‌شوند تا شهری در ویرانه‌ای را که توسط ورایث‌ها ویران شده است، پس بگیرند. اما آن‌ها متوجه می‌شوند که سفارشی که دریافت کرده‌اند، نقشه بسیار پیچیده‌تری در ذهن خود دارد. دنیایی تاریک و پر از اسرار را در بازی Soulstice می‌بینیم که روی یک سیستم جنگی متنوع پیاده سازی شده است.

اسکرین-شات-بازی-Soulstice اسکرین-شات-بازی-Soulstice اسکرین-شات-بازی-Soulstice اسکرین-شات-بازی-Soulstice اسکرین-شات-بازی-Soulstice اسکرین-شات-بازی-Soulstice

ویژگی های نسخه فشرده FitGirl:

بر اساس دیتای رسمی استیم، بیلدآیدی BuildID 9477015 فشرده سازی شده و از امولاتور Goldberg+SSE برای کرک بازی استفاده شده است. محتوای Bonus Content شامل آلبوم موسیقی متن بازی و آرت‌بوک در این ریپک لحاظ شده است. ورژن بازی معادل v1.0.1+207985 می‌باشد و بسته الحاقی Ashen Blade Item Pack DLC در این ریپک لحاظ گردیده است. هیچ چیزی از بازی کسر نشده است. هیچ چیزی تبدیل یا انکود نشده است. همه چیز بر اساس MD5 رسمی دیتای بازی است. حجم بازی از ۲۶٫۲گیگابایت به ۱۴٫۹گیگابایت کاسته شده است. مدت زمان نصب باتوجه به سیستم شما بین ۶ الی ۲۵ دقیقه خواهد بود. فضای مورد نیاز پس از نصب کامل بازی ۲۶٫۲گیگابایت است. حداقل ۲گیگابایت فضای رم خالی برای نصب بازی نیاز است. از کتابخانه XTool که توسط Razor12911 توسعه یافته، استفاده شده است. info

The balance of the Holy Kingdom of Keidas is compromised when powerful, feral creatures known as “Wraiths” invade from the other side of the Veil, threatening to consume the living. Wraiths corrupt their victims and can even possess their bodies, turning into unstoppable monsters that prey upon the common folk. The “Chimeras”, hybrid warriors born of the union of two souls, are the only ones who can protect humankind.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: 64 bit windows 10

Processor: Core i7 4770k @3.5GHZ/Ryzen S 1600

Memory: 8 GB RAM

Graphics: GTX1060/RX5500XT

DirectX: Version 12

Storage: 30 GB available space

Additional Notes: GPU Memory: 6GB or Higher

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: 64 bit windows 10

Processor: Core i7 4770k @3.5GHZ/Ryzen S 2600

Memory: 12 GB RAM

Graphics: GTX1080/RX5600XT

DirectX: Version 12

Storage: 30 GB available space

Additional Notes: GPU Memory: 6GB or Higher

راهنمای نصب

آموزش نصب نسخه ElAmigos:

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com لینک دانلود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی Soulstice – Deluxe Edition برای کامپیوتر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..