تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی Slime Rancher 2 برای کامپیوتر – نسخه Early-Access

اولین رای باشید!

بازی Slime Rancher 2 دنباله‌ای برای نسخه اول این اثر است که بیش از ۱۵ میلیون در سراسر جهان طرفدار داشته است. شما باید ماجراهای بیتریکس را در سفر به جزیره رنگین کمانی دنبال کرده و به سمت سرزمینی بروید که مملو از فناوری باستانی، منابع طبیعی ناشناخته و همچنین اسرار آمیز است. بیتریکس تلاش می‌کند که اسرار جزیره را کشف کرده و هدف واقعی آن را کشف کند. در یک باغ زیبا که دیوارهای شیشه‌ای درخشان آن، بهشتی منشوری را شکل داده‌اند، باید مزرعه‌ای بنا کرده و آن را پرورش دهید. بازی دنیایی پر جنب و جوش را به شما هدیه داده است و با هر پیشروی هم گسترده‌تر می‌شود.

Slime Rancher 2 (Early-Access) PC-P2P

دانلود-بازی-Slime-Rancher-2

باید از زمین‌های لجن زاری پول‌های بیشتری به دست آورده و منابعی را در یک جزیره رنگین کمانی جمع کنید تا داشته‌های شما ارتقا پیدا کند. می‌توانید ابزارهای جدیدی را ساخته و هنر دست خود را گسترش دهید. بازی کشفیات جالبی هم دارد و با گشت و گذار در منطقه می‌توانید به آن‌ها دست پیدا کنید. باغ زیبایی را می‌بیینیم که دیوارهای شیشه‌ای درخشان در اطراف آن حضور داشته و هدفی دارند. این هدف همان ساخت و ساز و پیشبرد مزرعه به سمت محصولی بهتر بوده و هر چه قدر که تمایل به ادامه دادن داشته باشید، سرزمین‌های خراب بیشتری وجود خواهد داشت که باید به دست شما آباد شوند.

تصاویر-بازی-Slime-Rancher-2 تصاویر-بازی-Slime-Rancher-2 تصاویر-بازی-Slime-Rancher-2 تصاویر-بازی-Slime-Rancher-2 تصاویر-بازی-Slime-Rancher-2 info

Slime Rancher 2 is a sequel to the award-winning, smash-hit original that has been enjoyed by over 15 million fans worldwide. Continue the adventures of Beatrix LeBeau as she journeys to Rainbow Island, a mysterious land brimming with ancient technology, unknown natural resources, and an avalanche of wiggling, jiggling, new slimes to discover.

As Beatrix attempts to unravel the island’s secrets and uncover its true purpose, she’ll build, ranch, and farm within a beautiful conservatory, whose sparkling glass walls give her full view of the prismatic paradise she now calls home.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10 64-bit

Processor: Intel Core i5-2500K / AMD FX-6300

Memory: 8 GB RAM

Graphics: NVIDIA GeForce GTX 960 2GB / AMD Radeon R9 280 3GB

DirectX: Version 11

Storage: 8 GB available space

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10 64-bit

Processor: Intel i5-8400 / AMD Ryzen 5 1500X

Memory: 16 GB RAM

Graphics: NVIDIA GeForce RTX 2070 / AMD RX 5700

DirectX: Version 11

Storage: 8 GB available space

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی Slime Rancher 2 برای کامپیوتر – نسخه Early-Access»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..