تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی Ankora Lost Days برای کامپیوتر

اولین رای باشید!

بازی Ankora Lost Days سیاره وحشی آنکورا را در یک ماجراجویی بقا تک نفره به نمایش می‌گذارد. ما داستانی را می‌بینیم که پیرامون بزرگ شدن، دوست یابی و ارتباط با طبیعت است. کاراکتری به نام مون، یک تکاور جوان است که از گشت بین ستاره‌ای بوده و تلاش می‌کند که پس از سقوط سفینه فضایی‌اش در یک سیاره ناشناخته، ابزارهای خود را ساخته و از منابع لازم برای ماجراجویی جدید خود استفاده کند. او باید بر موانع زیادی غلبه کرده و به سراغ رودخانه‌ها، دریاچه‌ها، آبشارها و همچنین کوه‌ها برود. آنکورا مکان بزرگی است و او باید آزادانه در اطراف این سیاره مرموز به جستجو بپردازد.

Ankora Lost Days PC-GOLDBERG

دانلود-بازی-Ankora-Lost-Days

شما باید ابزارهای مختلفی را ساخته و به سراغ خانه‌ جدیدی در طبیعت بروید. از چکش برای ساختن سازه‌ها استفاده کرده و به سراغ بیل‌هایی برای حفاری و تغییر شکل زمین بروید. این‌ها می‌توانندسنگری برای دفاع از شما باشند. کاوش در طیف گسترده‌ای بیوم‌ها، بیابان‌ها و همچنین کوه‌های برفی از ویژگی‌های اصلی بازی Ankora Lost Days است و هر کدام هم مملو از اسرار متنوع خواهد بود. می‌توانید با هر اقدامی سطح خود را در بازی ارتقا دهید. دستورالعمل‌های جدید را دنبال کرده و به سراغ مهارت‌های تازه بروید تا شانس زنده ماندن بیشتری هم داشته باشید. بازی شما را به محیط‌های مدرنی خواهد برد که نشانی از جهان فانتزی بازی هستند.

تصاویر-بازی-Ankora-Lost-Days تصاویر-بازی-Ankora-Lost-Days تصاویر-بازی-Ankora-Lost-Days تصاویر-بازی-Ankora-Lost-Days تصاویر-بازی-Ankora-Lost-Days تصاویر-بازی-Ankora-Lost-Days info

Discover the wild planet of Ankora in a single-player survival adventure with exploration and crafting. A tale about growing up, making friends and connecting with nature.

Mûn is a Junior Ranger from the Interstellar Patrol, stranded on the unexplored planet Ankora after her spaceship crashes there. Mûn will need to craft her own tools to collect the necessary resources for her adventure, overcoming many obstacles: rivers, lakes, waterfalls, mountains… and monsters.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7

Processor: Intel Celeron G1820 / AMD Athlon II X3 455

Memory: 4 GB RAM

Graphics: NVIDIA GeForce GT 430/ AMD Radeon R5 240

DirectX: Version 11

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 7

Processor: Intel Core i5

Memory: 4 GB RAM

Graphics: NVIDIA GeForce GTX 660 / AMD Radeon HD 7850

DirectX: Version 11

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی Ankora Lost Days برای کامپیوتر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..