تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اسپالتی: رم شایسته پیروزی بود

کد خبر: ۴۴۶۷۷۵

۲۴۱  بازدید

خبرگزاری ایسنا: سرمربی رم تیمش را شایسته پیروزی می‌داند.

تیم فوتبال رم پنج‌شنبه شب در هفته هفدهم سری A ایتالیا توانست سه بر یک کیه‌وو را شکست دهد. لوچانو اسپالتی پس از بازی گفت: شایسته پیروزی بودیم و از اولین دقیقه به دنبال باز کردن دروازه حریف بودیم. به بازیکنانم تبریک می‌گویم  چون از ابتدا تلاش کردند و نشان دادند که خواهان سه امتیاز خانگی هستند.

سرمربی رم در ادامه افزود: این پیروزی به آسانی به دست نیامد چون گل نخست بازی را حریف زد و کار برای‌مان سخت شد. کیه وو تاکنون در کار دفاعی خیلی خوب عمل کرده است و تعداد گل‌هایی که دریافت کرده نشانگر این موضوع است. موقعیت‌های گلی که روی دروازه حریف ایجاد کردیم نشان از کار گروهی خوب تیم بود.

اسپالتی در پایان درباره رقابت با یوونتوس اظهار کرد: پس از شکست برابر یوونتوس اختلاف چهار امتیازی با این تیم به وجود آمد اما با این حال تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا به این یووه نزدیک شویم. این تیم پنج سال است که در سری A با قدرت کار کرده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اسپالتی: رم شایسته پیروزی بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..