تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیانیه قرارگاه خاتم درباره شلیک سامانه‌ پدافندی در تهران

به گزارش افکارنیوز،

با توجه به اعلام قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) مبنی بر ضرورت هماهنگی هرگونه اقدام پروازی، صبح امروز یک فروند پرنده که بدون هماهنگی اقدام به پرواز بر فراز شهر تهران کرده بود مورد اصابت سامانه های پدافندی قرارگاه پدافند هوایی قرارگاه پدافند هویی خاتم الانبیا(ص) ارتش قرار گرفت.

گفتنی است پس از بررسی های بعمل آمده این پرنده یک فروند کواد کوپتر بود که معمولا برای مصارف فیلم برداری و عکاسی مورد استفاده قرار گرفته و در پرواز فوق نیز در جهت ساخت یک مستند مورد استفاده قرار گرفته بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیانیه قرارگاه خاتم درباره شلیک سامانه‌ پدافندی در تهران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..