تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کریستیانو رونالدو پادشاه شبکه های اجتماعی شد + عکس

کریستیانو رونالدو ، ستاره رئال مادرید که سال بسیار خوبی را سپری کرد، امسال نیز پادشاه شبکه های اجتماعی لقب گرفت.

کریستیانو رونالدو پادشاه شبکه های اجتماعی

ستاره 31 ساله با رئال مادرید قهرمان چمپیونزلیگ و جام جهانی باشگاه ها شد و به همراه تیم ملی پرتغال موفق شد یورو 2016 را بالای سر ببرد. او امسال نیز مانند چند سال اخیر، در شبکه های اجتماعی پربازدیدترین ورزشکار جهان بود.
 

طبق بررسی های انجام شده توسط CrowdTangle، در دنیای ورزش، او 3 پست برتر فیس بوک و 5 پست برتر اینستاگرام را در سال 2016 منتشر کرده است. در حقیقت پست های او ، مورد توجه حدود 34 میلیون نفر قرار گرفته است.

 کریستیانو رونالدو پادشاه شبکه های اجتماعی شد + عکس

 عکسی از رونالدو که جام قهرمانی یورو را بالای سر برده ، عکسی که با پسرش جشن تولدش را جشن می‌گیرد و عکسی از او به همراه تیم ملی پرتغال، 3 پست برتر او هستند که موفق شدند توجه 7.4 میلیون نفر را به خود جلب کند. عکس با دو جام دیگر، عکس با خودرو جدید، حضور روی سکو قهرمانی با پرتغال و ملاقات با جیسون استتهام، پست های پربازدید او در اینستاگرام بوده اند.
 
با این حال پربازدید ترین توئیت ورزشی 2016 به ژیمناسب آمریکایی، سیمونه بیلز و زلاتان ابراهیمووچ پس از تایید حضورش درمنچستریونایتد می‌رسد که 486 هزار بازدید داشته است.

ورزش سه

اخبار مرتبط :

کریستیانو رونالدو با چهارمین زن زندگی اش هم نساخت + عکس

بیوگرافی ایرینا شایک ( نامزد کریستیانو رونالدو) و چهره بدون آرایش وی +عکس

عزادار شدن کریستیانو رونالدو +عکس

بارداری ایرینا شیک ، نامزد سابق کریستیانو رونالدو +عکس

آیا نامزد جدید کریستیانو رونالدو این دختر است؟! +عکس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کریستیانو رونالدو پادشاه شبکه های اجتماعی شد + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..