تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تجمع مردمی هیئات مذهبی شهرستان تنگستان

به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان ،در محکومیت و پاسخ به اهانت قرآن کریم ، مساجد و پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در حوادث اخیر و اغتشاشات بوجود آمده همزمان با سالروز رحلت حضرت رسول اکرم(س) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) تجمع هیئات مذهبی در شهرستان تنگستان برگزارشد.

حجت‌الاسلام پهلو زاده امام‌جمعه شهراهرم با اشاره به داشتن بصیرت در هنگام مواجه شدن باحوادث گفت:بصیرت امر مهم در زندگی هر فرد مسلمان وانقلابی است. عدم بصیرت دینی سبب نابسامانی های فکری، فرهنگی و اجتماعی است.

امام جمعه شهر اهرم دوست داشتن اهل بیت علیهم السلام را مهم دانست وافزود:مهر ورزیدن و دوست داشتن پیامبر و خاندانش یکى ازاصول اسلام است که قرآن وسنت بر آن تأکید دارند.

پهلو زاده با عدم آشنایی از دین توسط برخی از مسلمانان تصریح کرد:فهم نادرست از دین آنقدر به اسلام ضربه زده است که جنگ های تحمیلی و جنبش های کاذب معنوی تحمیل نکرده است.

حجت الاسلام پهلوزاده بیان اینکه بیانیه گام دوم انقلاب یک بیانیه شعاری نیست، عنوان کرد: بیانیه گام دوم به لحاظ روشی و تحقیقی دارای اسکلت‌بندی محکمی است و راهبردهای مهمی را ارائه می‌دهد.

درپایان هیأت های مذهبی شهر اهرم به عزاداری سنتی پرداختند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تجمع مردمی هیئات مذهبی شهرستان تنگستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..