تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Super Quick Settings Pro 6.6 – برنامه تنظیمات سریع برای اندروید!

Super Quick Settings Pro v6.6 – اپلیکیشن تنظیمات سریع اندروید
نسخه خریداری شده به قیمت 1.89 دلار تقدیم شما عزیزان

سیستم عامل اندروید نیز همانند دیگر سیستم عامل های موجود دستگاه های هوشمند دارای تنظیمات خاص و متنوعی است که گاه کاربران برای فعال سازی آن ها باید چندین مرحله را طی کنند تا بتوانند نیاز هایشان را برطرف نمایند. این مراحل گوناگون فعال سازی تنظیمات برخی اوقات بسیار کسل کننده بوده و کاربران را اذیت می کند. راه های مختلفی برای فعال سازی سریع برخی از تنظیمات خاص وجود دارد که برای استفاده از هر کدام باید ابزار مخصوص ان ها را نصب نمود. Super Quick Settings Pro عنوان یک اپلیکیشن هوشمندانه برای فعال سازی سریع تنظیمات می باشد که توسط Super Android توسعه و برای سیستم عامل اندروید منتشر شده است. این نرم افزار قدرتمند به کاربران خود اجازه می دهد تا تنها با یک لمس ساده چندین مرحله را در یک لحظه طی کنند و تنطیمات مورد نظر خود را اعمال نمایند. تنها کافیست گوشه های پایین صفحه نمایش را لمس کنید تا لیستی از تنظیمات را به آسانی اجرا نمایید. لیست تنظیمات نمایش داده شده کاملا شخصی است و می توانید آن ها را به دلخواه خود تغییر دهید. یکی از تنظیماتی که این نرم افزار می تواند به سرعت برای کاربران فعال نماید حالت هات اسپات می باشد ؛ به گونه ای که دیگر نیاز به طی چندین مرحله نبوده و تنها کافیست یک بار گزینه ی نمایش داده شده را لمس کنید.

لیستی از تنظیماتی که توسط برنامه Super Quick Settings Pro به آن ها دسترسی خواهید داشت :

حالت پرواز فعال سازی دیتای تلفن همراه و وای فای فعال سازی سریع چراغ قوه رینگتون فعال سازی حالت سکوت تنظیم میزان نور صفحه نمایش فعال سازی سریع هات اسپات فعال سازی جی پی اس

اپلیکیشن Super Quick Settings Pro با برخورداری از یک قابلیت خاص توانسته با قیمت 1.89 دلار امتیاز فوق العاده 4.5 از 5.0 را توسط کاربران گوگل پلی به دست اورده است که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه خریداری شده آن را از وبسایت پر بازدید و محبوب فارسروید دریافت نمایید. فارسروید به عنوان بروزترین مرجع اندروید ایران جدیدترین نسخه کامل برنامه ها را عرضه می کند و با یک کلیک می توانید آن ها را دریافت کنید.

تغییرات نسخه 6.6 Performance improved

نقد و بررسی ها 0



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Super Quick Settings Pro 6.6 – برنامه تنظیمات سریع برای اندروید!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..