تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دشمن در جنگ شناختی قوه ادراک عموم را هدف قرار داده است

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، سرهنگ مهدی پارسا ظهر دوشنبه در مراسم شهادت امام رضا (ع) در کانون بسیج جوانان که به همت خبرنگاران بسیج رسانه استان گیلان برگزار شد با بیان اینکه قدرت جمهوری اسلامی دشمنی بدخواهان را بیشتر می‌کند، اظهار کرد: مسیر روشن و مشخص است و این مسیر به مسیر جهانی امام زمان (عج) ختم می‌شود.

وی با بیان اینکه دشمنان با راه اندازی شبکه‌های متعدد رسانه‌ای درصدد تحریف واقعیات و انحراف افکار عموم مردم به مقاصد خود هستند، گفت: افزایش سواد رسانه در جامعه، بیان حقایق و همچنین آگاهی بخشی از سمت خبرنگاران به عنوان افسران جنگ نرم توطئه دشمنان نقش بر آب می‌شود.

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان با بیان اینکه دشمن در جنگ شناختی قوه ادراک عموم مردم را مورد هدف قرار گرفته است، تصریح کرد: جنگ شناختی به معنای هدف قرار دادن قوه شناخت عموم مردم برای تغییر ارزش‌ها، باورها، نگرش‌ها و رفتارها است

وی با بیان اینکه صدام در طول هشت سال دفاع مقدس در صدد تسلط بر خاک ایران اسلامی بود که با همت جوانان این مرز و بوم حتی یک وجب از این خاک به دشمن داده نشد، اضافه کرد: امروز رسانه‌های دشمن در صدد تسلط بر افکار جوانان در مسیر آسیب زدن به انقلاب اسلامی هستند اما بدانند که مسیر انقلاب مشخص است و با بصیرت بالای ملت ایران و با ارتقای آگاهی جوانان، انقلاب هرگز از مسی خود منحرف نخواهد شد.

به گزارش مهر، این برنامه با سخنرانی مذهبی و مدیحه سرایی ذاکر اهل بیت و با تبرک پرچم امام رضا (ع) همراه بوده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دشمن در جنگ شناختی قوه ادراک عموم را هدف قرار داده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..