تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مراسم رژه موتوری و غبارروبی گلزار شهدا در شهرستان نطنز برگزار شد

به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس ، رژه موتوری و غبارروبی گلزار شهدای شهرستان با حضور تمامی ادارات و نهاد‌ها در شهرستان نطنز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بسیج از نطنز، محمد ظریفی فرماندار شهرستان نطنز در این مراسم ضمن تبریک فرارسیدن هفته دفاع مقدس افزود: میهن عزیزمان را به یاری خداوند و با جان فشانی شهدا و ایثار رزمندگان عزیز مان از چنگال استکبار جهانی ازاد کردیم و به همه یاوه گویان جهانی فهماندیم که انقلاب اسلامی به یاری خداوند و غیور مردان ایران اسلامی در زیر پرچم ولایت و با امداد‌های غیبی امام زمان(عج)  زیر بار هیچ ظلمی نخواهیم رفت و تا رسیدن به هدف نهایی خود که همان سپردن این انقلاب به صاحب اصلی آن از راه و هدفمان به هیچ عنوان کوتاه نخواهد آمد و راه شهدا را با قوت ادامه خواهیم داد.

در ادامه سرهنگ پاسدار علیرضا شبانی زاده فرمانده سپاه  ناحیه نطنز درپایان آیین رژه موتور سواران بسیجی در نطنز گفت: این رژه به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس با شرکت خودرو‌های ادارات ونهاد‌ها و موتور سواران بسیجی از میدان دفاع مقدس تا گلزارشهدای نطنز برگزارشده است.

وی ضمن گرامی داشت یاد وخاطره شهدای دفاع مقدس ، دفاع مقدس را نماد غیرت و همت ایرانی دانست که در سایه ایمان، وحدت و اتحاد نیرو‌های مسلح و با بهره گیری از ظرفیت بزرگ بسیج مردمی به دست آمد.

شبانی زاده  ادامه داد: دفاع مقدس نماد اراده، غیرت، عزم ملی و پیروزی ملت ایران در مقابل دشمنان است که رزمندگان اسلام در اوج خداباوری و خلوص همه معادلات جنگ تحمیلی را به نفع کشور تغییر دادند و باعث شدند نظام اسلامی در مسیر اقتدار گام بردارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مراسم رژه موتوری و غبارروبی گلزار شهدا در شهرستان نطنز برگزار شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..