تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۹ دی از کرامات انقلاب بود/فتنه۸۸ خطری ریشه‌دار بود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام کاظم صدیقی سخنران نماز جمعه این هفته تهران در آستانه سالگرد ۹ دی گفت: ۹ دی یکی از کرامت‌های انقلاب است و تضمین بقای انقلاب و تضمین خط ولایت با حضور خودجوش و خداجوش مردم بود.

خطیب موقت نماز جمعه تهران اظهار داشت: ۹ دی بعد از آنکه دشمن امید پیدا کرده بود و قدرت‌طلبان داخل هم مغرور شده بودند و فکر می‌کردند با این آتش برای آنها نانی به دست می‌آید، توسط مردم رقم خورد.

وی تصریح کرد: ۹ دی ثابت کرد که این آتش، آتشی خانمان‌سوز است. حضور مردم در ۹ دی ۸۸ پس از ۸ ماه صبوری مردم، مأموریت الهی بود.

صدیقی ادامه داد: بصیرت یعنی تشخیص، تصمیم، حضور و اقدام به موقع. این حضور به موقع مردم با سلایق مختلف، انقلاب را حفظ کرد.

خطیب موقت نماز جمعه تهران تأکید کرد: فتنه ۸۸ خطرش از همه خطرات قبل از انقلاب عمیق‌تر بود و فتنه براندازی بود و خطری ریشه‌دار و وسیع بود.

وی در تشریح علل عمیق و ریشه‌دار بودن این فتنه گفت: در فتنه ۸۸ کسانی زمان و افسار ناقه فتنه را در دست گرفته بودند که در خانه امام (ره) و در کنار امام (ره) بودند.

ادامه دارد...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۹ دی از کرامات انقلاب بود/فتنه۸۸ خطری ریشه‌دار بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..