تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بصیرت افزایی در بین دانش آموزان بهترین راهکار برای مقابله با جنگ نرم دشمن

به گزارش خبرنگار بسیج از زابل، زهرا فتحی، فرمانده حوزه دانش آموزی سپاه زابل در جمع فرماندهان واحدهای مقاومت بسیج دانش آموزی که به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس برگزار شد، گفت: بصیرت افزایی و توجه به تعالیم اسلامی بهترین راهکار مقابله با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمن است .

وی بهترین نقش برای تعلیم و تربیت هرجه بهتر دانش آموزان و فرزندان مهین اسلامی که آینده کشور در ابعاد مختلف بدست آنها سپرده می شود را موضوعات معنوی و اخلاقی در بین دانش آموزان برشمرد و افزود: این رسالت مهم و سنگین بر عهده معلمان است که نقش فرماندهان واحدهای مقاومت در این زمینه مهمترین بخش است .

 فتحی تصریح کرد: دین مقدس اسلام نسبت به تعالیم دینی خصوصا تربیت اهتمام ویژه ای دارد وقتی رسالت انبیاء و پیامبر اعظم اسلام تعلیم و تربیت است که در کل دین اسلام ریشه عمیق در تعلیم و تربیت دارد .

فرمانده حوزه دانش آموزی زابل یاد آور شد، دشمن تخریب باروهای دینی و اعتقادی نسل جوان و آینده کشور را هدف قرار داده  وما چاره ای نداریم که برای مقابله با این هجمه‌ فرهنگی نسل جوان را با تعالیم جانبخش اسلام آشنایی کنیم و بستر ساز این حرکت مهم که مقام معظم رهبری جهاد تبیین را بعد از گام دوم انقلاب برای ما خصوصا جوانان ارائه داده است که انتقال دستاوردهای انقلاب اسلامی و خدمات ارزنده نظام اسلامی به جوانان از طریق معلمین اتفاق بیافتد.

فتحی با اشاره به تاثیر کلام در س معلم در تربیت دانش آموزان تصریح کرد: معلمی شغل انبیاست و تربیت صحیح یک دانش آموز از سوی معلم اثری جاودان در پی خواهد داشت و معلم حیات ابدی را برای بشر به ارمغان می آورد .




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بصیرت افزایی در بین دانش آموزان بهترین راهکار برای مقابله با جنگ نرم دشمن»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..