تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری نشست سبک زندگی اسلامی

سراوان/ نشست سبک زندگی اسلامی به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در پایگاه ام سلمه حوزه مقاومت بسیج عقیله بنی هاشم در سراوان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار بسیج از سراوان، نشست سبک زندگی اسلامی با حضور خواهران بسیجی در پایگاه ام سلمه حوزه مقاومت عقیله بنی هاشم بخش بم پشت برگزارشد.

‌خواهر پاسدار باران زهی فرمانده حوزه مقاومت عقیله بنی هاشم گفت: سبک زندگی اسلامی، شیوه و روش زندگی توحیدی است که خوشنودی انسان و خداوند در دنیا و آخرت را درپی دارد که کامل‌ترین نوع رشد و تعالی است.

وی با بیان اینکه همه مشکلات و آسیب‌های اجتماعی در بی‌توجهی به مسائل تربیتی ریشه دارد گفت: توجه به مسائل آموزشی مهمترین محور در تحکیم بنیان خانواده و ترویج سبک زندگی اسلامی است.

بارانزهی ترویج و آشنایی خانواده‌ها با الگوی زندگی اسلامی، ایرانی و مقابله با ابعاد نامطلوب سبک زندگی غربی را از اهداف برگزاری این نشست‌ها عنوان کرد و گفت: سبک زندگی ایرانی، اسلامی و اجرایی شدن آن معضلات فرهنگی اجتماعی ناشی از تهاجم فرهنگی را رفع می‌کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری نشست سبک زندگی اسلامی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..