تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سربازان زینت این نظام هستند

همزمان با پنجمین روز از هفته دفاع مقدس همایش گرامیداشت روز سرباز در سپاه چابهار برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بسیج از چابهار، سرهنگ خدارحم سارانی فرمانده سپاه این شهرستان در همایش روز سرباز، اظهار کرد: سربازان در جبهه های حق علیه باطل تلاش کرده و از خون خود برای دفاع از ایران اسلامی گذشتند.

فرمانده سپاه چابهار با اشاره به اینکه سربازان زینت نظام هستند، تصریح کرد: همه ما سربازان نظام بوده و تا زنده هستیم نیز سرباز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهیم بود.

وی بیان کرد: در حال حاضر نیز سربازان ایران اسلامی در همه عرصه ها نقش خوبی را در حراست و امنیت کشور ایفا کرده و در این اقدام بسیار موفق هستند.

گفتنی است در همایش روز سرباز از20نفر سرباز سپاه چابهاربا اهدا جوایز نقدی و اختصاص مرخصی تشویقی تجلیل به عمل آمد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سربازان زینت این نظام هستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..