تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مسئول بسیج جامعه زنان سپاه امام رضا(ع) : بسیج ۳ هزار بانوی مشهدی در خدمات رسانی به زائرین امام هشتم (ع) / امسال برنامه های فرهنگی، هنری خواهران در سراسر شهر رنگ و بوی دیگری دارد!

به گزارش سرویس خبری بسیج جامعه زنان خبرگزاری بسیج-- در آستانه سالروز شهادت امام رضا علیه السلام مشهد مقدس میزبان خیل عظیمی از عاشقان این امام همام است. عشقانی که برخی از آنها هر ساله با پای پیاده طی طریق می کنند و در مسیر مشهد مقدس ، جلوه هایی زیبا از جنس پیاده روی اربعین حسینی را در کشورما خلق می کنند .
مردم مشهد در این میان خود را برای میزبانی از این میهمانان امام رئوف آماده می کنند . بسیج جامعه زنان استان خراسان رضویی در این روزها برنامه های فرهنگی و خدمات زیادی را به زائرین ارائه می دهد به همین منظور با رویا حیدرزاده مسئول بسیج جامعه زنان استان خراسان رضوی گفت وگویی را انجام داده ایم .

وی با تسلیت رحلت پیامبر(ص) و شهادت امام حسن مجتبی و ولی نعمتمان علی بن موسی الرضا علیه السلام، گفت: با توجه به حضور خیل عظیمی از مشتاقان و زائرین حضرت رضا علیه السلام در دیار توس و همجواری ما با این امام رئوف برخود لازم دانستیم با تمام توان به میزبانی از میهمانان و زائران اماممان بپردازیم . در همین راستا پویش مردمی هم محله ای امام رضا با هدف تکریم زائرین راه اندازی شده که با مشارکت مردم در محلات با محوریت مسجد آغاز به فعالیت کرده است.

مسئول بسیج جامعه زنان خراسان رضوی با بیان اینکه بسیج بدنه فعال مردمی و از ارکان مسجد می باشد و یکی از رسالت های اجتماعی آن با ابعاد خدمت رسانی به مردم است، افزود: از تمام ظرفیت های خود بهره نموده تا میزبانی خوبی برای زائران به عمل آورد و در این راه نقش بانوان همچون زنان نوغان در هنگام شهادت امام هشتم مثال زدنی می باشد.

حیدرزاده گفت: از این رو در ۱۳منطقه شهرداری و ۱۷۰ محله با استعداد بیش از ۵۰۰ پایگاه شهری هسته ها و تیم های ۶ نفره در هر پایگاه خواهر تشکیل شده تا از مردم برای مشارکت در این رخداد دعوت به عمل آید . دعوت قریب به ۳۰۰۰ خواهر عضو این هسته ها حول محور انجام موارد زیر بوده است ؛

۱) اسکان بانوان زائر که تا کنون از ۲۰۰ مورد در سطح شهر محقق شده از آن میزبان صد مورد به همت خواهران بسیجی اتفاق افتاده است
۲ ) جمع آوری نذورات نقدی و ملزومات ۳ ) پذیرایی که تاکنون بیش از ۸۰۰مورد هماهنگ شده است ۴) ایاب و ذهاب ۵) استفاده از خدمات شغلی و مهارتی صاحبان حرف تخصصی دربین خانم ها ؛ در همین جهت سامانه مسجدنا راه اندازی شده است که این خدمات آنجا ثبت و مورد استفاده همگان قرار گیرد

وی با اشاره به تقارن این ایام با هفته دفاع مقدس ، بیان کرد : بسیاری از خانم های فداکار همچون ایام دفاع مقدس در پشت جبهه های ایثار و شهادت به خدمت رسانی پرداخته اند که جهت انعکاس و ماندگار شدن خدمات خالصانه این عزیزان به زائرین با زبان هنر، رویداد فرهنگی تحت عنوان پویش خدمت مقدس طرح ریزی و اجرایی گردیده تا آثار هنری مزبور در قالب تجربه نگاری، عکاسی، تولیدات چندرسانه‌ای، داستان کوتاه و مستند به دبیرخانه مرکزی بسیج جامعه زنان استان از سطح شهر ارسال و مورد داوری قرار گیرد و که بهترین آثار به قید قرعه جوایزی هم اهدا می شود.

مسئول بسیج جامعه زنان استان سپاه امام رضا علیه السلام، با بیان اینکه تقارن ایام شهادت امام رضا علیه السلام با هفته دفاع مقدس ،برنامه های فرهنگی، هنری خواهران در سراسر شهر رنگ و بوی دیگری خواهد داشت، گفت: در این اقدام خاص و ویژه ( جلب همراهی و مشارکت عموم شهروندان خانم) برخی از دستگاه ها که دارای عقبه مردمی همچون آستان قدس، سازمان تبلیغات و امورمساجد نیز هستند، حضور پویایی دارند

حیدرزاده در خاتمه ضمن تشکر از خدمات خالصانه همه فعالین در این طرح ، گفت: از کلیه بانوان همشهری مجاور امام رئوف جهت بهره مندی از فرصت خدمت آنان را نیز به شرکت در سوگواری زنان نوغان در صبح شهادت امام رضا علیه السلام دعوت می نماییم. امید است گامهای برداشته شده در این مسیر مورد رضای خداوند متعال و امام رئوفمان قرار گیرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مسئول بسیج جامعه زنان سپاه امام رضا(ع) : بسیج ۳ هزار بانوی مشهدی در خدمات رسانی به زائرین امام هشتم (ع) / امسال برنامه های فرهنگی، هنری خواهران در سراسر شهر رنگ و بوی دیگری دارد!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..