تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تکریم و معارفه فرمانده حوزه بسیج خواهران دانش آموزی نجف آباد انجام شد

مراسم تکریم و معارفه فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی خواهران حضرت زینب(علیهاالسلام) با حضور مسئولین و بسیجیان در سالن شهید محلاتی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بسیج از نجف آباد، مراسم تکریم و معارفه فرمانده حوزه دانش آموزی حضرت زینب سلام الله علیها، با حضور حجت الاسلام احمدی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه نجف آباد، در جمع فرماندهان وفرهنگیان برگزارگردید.

در ابتدای جلسه حجت الاسلام احمدی از تاریخ اسلام صحبت نموده و گفت؛ مسلمانان پس از فتح اروپا بهترین فرهنگ را به آنجا انتقال دادند. نوع حکومت پیامبر توانست تمدن عمیق ایجاد کند. معنویت و اخلاق این توانمندی را داشته که در دفاع مقدس ما را پیروز کند وگرنه از لحاظ مادی ما هیچ توانی ند‌اشتیم فقط یک انقلاب نو پا داشتیم چیزی که این دفاع را مقدس کرد معنویت و مقاومت مردم بود.
معارف اسلام شیرین و فطری است یعنی مردم با مواجه شدن با آن به راحتی می‌پذیرند چرا که با فطرت انسان هم‌سو است.
ایشان در ادامه، از دغدغه مندی و چاره اندیشی خواهر سعیدفر در زمینه‌های مختلف در طول مدت خدمتشان تشکر کردند و انتصاب خواهر حجتی به عنوان فرماندهی حوزه بسیج دانش آموزی حضرت زینب(علیهاالسلام) را تبریک گفته و برای ایشان آرزوی موفقیت نمودند.
در پایان از زحمات و تلاش‌های بی‌وقفه و دلسوزانه خواهر سعیدفر تقدیر صورت گرفت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تکریم و معارفه فرمانده حوزه بسیج خواهران دانش آموزی نجف آباد انجام شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..