تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




همایش پیاده روی به مناسبت آغاز هفته دفاع در نجف آباد برگزار شد

به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس ، همايش پياده روي ویژه جوانان ونوجوان درپارک امیرآباد به مقصدیادمان شهدای غواص امیرآبادبه همت حوزه حضرت معصومه (سلام الله علیها)برگزارگردید

به گزارش خبرگزاری بسیج از نجف آباد به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس همایش پیاده روی به مقصدیادمان شهدای غواص امیرآبادبه همت حوزه بسیج خواهران حضرت معصومه (سلام الله علیها) برگزارگردید.
فرمانده حوزه بیان کرد: این همایش با هدف افزایش نشاط عمومی و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا با حضور نوجوانان وجوانان برگزارگردید و برنامه میثاق با شهدا وعطرافشانی گلزار شهدای گمنام غواص همراه با روایتگری دفاع مقدس خوانی با حضور حجت الاسلام همتیان و روضه در کنار این همایش برگزار گردید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «همایش پیاده روی به مناسبت آغاز هفته دفاع در نجف آباد برگزار شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..