تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نمایشگاه دفاع مقدس در شهرستان نظرآباد افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، همزمان با چهل و دومین سالگرد هفته دفاع مقدس، نمایشگاه دفاع مقدس به همت سپاه ناحیه مقاومت شهرستان نظرآباد و با همکاری شورا و شهرداری، آموزش و پرورش، بنیاد شهید و جهاد کشاورزی این شهرستان و  با حضور سردار فتح الله جعفری از سرداران هشت سال دفاع مقدس و مسئولین نظرآباد با شعار ما مقاوم هستیم در مدرسه شهیدخرمن بیز نظرآباد افتتاح شد.

این نمایشگاه شامل غرفه های اعزام نمادین رزمندگان به جبهه های حق علیه باطل و شهدای مدافع حرم، ماکت عملیات کربلای ۱، نوشت افزار و ایستگاه صلواتی و... می باشد.

برنامه های متنوعی از جمله خاطره گویی همسران و مادران شهدا، مسابقات متنوع فرهنگی در حوزه دفاع مقدس، نقاشی چهره های شهدا و ... از برنامه های دیگر این نمایشگاه است.

گفتنی است این نمایشگاه تا پایان هفته دفاع مقدس در مدرسه شهید خرمن بیز واقع در میدان سپاه شهرستان نظرآباد برپا می باشد.

انتهای پیام/ ر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نمایشگاه دفاع مقدس در شهرستان نظرآباد افتتاح شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..