تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دیدار امام جمعه و مسئولان خاش با خانواده شهید «سرابندی»

به گزارش خبرنگار بسیج از خاش، امام جمعه، فرمانده تیپ ۲۸۸ مستقل زرهی سرتیپ شهید سلیمان هاشم زهی ارتش خاش، فرمانده سپاه شهرستان خاش، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان خاش و مسئول پایگاه فرهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس این شهرستان با حضور در منزل شهید دوران دفاع مقدس «نادر سرابندی»، از خانواده این شهید تجلیل کردند.

حجت‌الاسلام غلامرضا دهقان امام جمعه خاش در دیدار با مادر شهید سرابندی اظهار داشت: اکنون جمهوری اسلامی دارای اقتداری است که دنیا کشور ما را به عنوان بزرگترین قدرت منطقه‌ای قبول کرده است؛ چراکه دشمنان جمهوری اسلامی از روحیه شهادت طلبی، ایمان و اعتقاد ملت ایران هراس دارند.

وی ادامه داد: وظیفه ما در قبال شهدا این است که از ارزش‌های واقعی که شهدا به خاطر آن از جان خود گذشتند، مانند حفظ وحدت مسلمین و حفظ کرامت انسان، در جامعه دفاع کنیم و باید تمام تلاش ما بر این باشد که چیزی که شهدا برجای گذاشتند در جامعه پیاده شود.

امام جمعه شهرستان خاش به نقش حماسه‌آفرینی شهدا در عزت و اقتدار ایران اشاره و خاطرنشان کرد: در چهل و دومین سالروز حماسه دفاع مقدس هستیم و شهدا استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را برای ملت ایران به ارمغان آورده‌اند.

دهقان با اشاره به اینکه کمترین خدمت در حق این شهدا برگزاری مراسم و آیین‌هایی در راستای زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره آن‌هاست، ابراز کرد: شهدا در زمان خود به امر امامشان وظیفه خود را که دفاع از اسلام و انقلاب بود، به نحو احسن انجام دادند و باید یادواره‌ها برای ترویج فرهنگ ایثار کیفی‌سازی شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دیدار امام جمعه و مسئولان خاش با خانواده شهید «سرابندی»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..