تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یوم اللهی که قافله امت رسول الله(ص) در استان البرز رقم زد

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، الناز رحمت نژاد در گزارشی از تجمع هیئات استان البرز در محکومیت اقدامات هنجار شکنانه اخیر همزمان با شام رحلت حضرت رسول(ص) و امام حسن(ع) در سراسر کشور آورده است:

یک شعری بود  فکر می کنم حضرت آقا در آن روزهای اوجِ کرونا که درهای حرم امام رضا(ع) بسته شد خواندند:" گر چه دوریم به یاد تو سخن می گوییم، بُعد منزل نبود در سفر روحانی"

از آن موقع این شعر به جان و دِلِ من نشسته است و هر سَفرِ معنوی، جَمعِ خوب، کارِ نیک و فرصت طلایی را بنا به دلایلی از دست بدهم و نتوانم شرکت کنم می گویم به قولِ حضرت آقا:" بُعد منزل نبود در سفر روحانی"

دقیقا مثل امروزی که همزمان با شام رحلت حضرت رسول(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) هیئات مذهبی و مردم ولایتمدار و انقلابی استان البرز علیه آشوب، تزویر و فتنه انگیزی تجمع داشتند و من توفیق حضور نداشتم و طِی پیامی به دوستان خبرنگار اعلام کردم در تجمع نیستم اما بُعدِ منزل نبود در سفر روحانی! همچنان که پای تلویزیون و سایت ها هستم، عکس و فیلم برایم ارسال کنید تا بتوانم در این روزهایی که به لطف کرونا یاد گرفتیم مجازی درس بخوانیم، درس بدهیم و جلسه کاری بگذاریم در تجمع امت رسول الله(ص) هم مجازی شرکت کنم و گزارشی بنویسم.

اعلام شده بود تجمع در استان و شهرستان ها همزمان با نماز مغرب و عشاء شروع می شود. اولین فیلمی که دستم رسید ساعت ۱۷/۳۰ از خیابان اصلی رجایی شهر کرج بود، حدودا یک ساعتی به شروع رسمی مراسم مانده بود، اما خب جمعیت زیادی از زن و مرد و پیر و جوان و کودک و نوجوان یا به قول خودمان دهه هشتادی و نودی در مراسم حضور داشتند و شعار می دادند:" ای رهبر آزاده، آماده ایم، آماده"

فیلم بعدی را پلی کردم. خیل عظیمی از بانوان چادری بود. خیل آنقدر عظیم بود که سیاهی اش دشمن شکن بود. در این فیلم و جمعیت مردان دیده نمی شدند اما صدایشان می آمد که می گفتند:" وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد" دست های مُشت کرده بانوان بالا و پایین می رفت و می گفتند:" ارتش دنیا نتواند که جوابم دهد"

بعد از این دو فیلم چندتایی عکس از ساوجبلاغ برایم ارسال شد. چه قدر حضور با شکوه مردم در این شهرستان و پرچم های ایرانی که در دستشان گرفته اند تماشایی ست و به تو می گوید:" همین حضور عظیم برای بی آبرو کردن سلبریتی و آشوبگرانِ وطن فروش کافی ست."

تا نگاهم به سمت عکس بعدی که عکسی از آیت الله حسینی همدانی امام جمعه کرج است برای اقامه نماز مغرب و عشاء آمده می افتد فیلمی از شهرستان فردیس می رسد و پلی می شود: پرچم های مشکی و سبز یا ابوالفضل و یا رسول الله و پرچم ایران با دست های مردم به اهتزار در آمده اند و یکصدا می گویند:" ای لشکر صاحب زمان آماده باش، آماده باش"

صدای اذان گوشی ام بلند می شود. وضو می گیرم. سجاده آبی فیروزه ای رنگم را باز می کنم و نماز می خوانم. همچنان که مشغول نمازم در ذهنم به خودم می گویم الآن تمامی مردم در تجمعاتِ استان، مشغول اقامه نماز مغرب و عشاء هستند و فیلم و عکسی برایت ارسال نمی شود، راحت نمازت را بخوان. راحت نمازم را می خوانم. بعد از نماز سمت گوشی و لب تاب می روم. تجمع امت رسول الله(ص) در پی محکومیت اقدامات هنجارشکنانه اخیر نه تنها در استان البرز بلکه در سراسر کشور آنقدر مهم است که شبکه های تلویزیونی المناره، المیاه و المیادین با قطع برنامه های خود به پوشش آن پرداخته اند.

روی عکسی کلیک می کنم و باز می شود. دختر بچه ای دهه نودی به همراه مادرش شاخه گُلِ رُز به دَست کنارِ ماموران، حافظان امنیت ایستاده است. احتمالا یک شاخه گُل نه، بلکه دسته گُل دستش بوده، چون به دستِ ماموران هم داده است.

عکس بعدی، عکسِ دو خانم، با دو پوششِ متفاوت است، یک خانم با پوشش چادر و خانم بغل دستی مانتویی. هر دو هم شعاری در دست دارند. یکی مطیع امر رهبریم و دیگری مرگ بر فتنه گر. این یعنی اگر چه پوشش های متفاوت داریم اما اعتقادات و باورها و آرمان های مشترک زیادی داریم و ایران برایِ ماست.

عکس پُشتِ عکس است که ارسال می شود. عکس مادری رسید دستم که کودک به بغل دستش را مُشت کرده و شعار می دهد. کاش عکس ها هم صدا داشتند. اگر صدا داشت حتما می گفت:" غُصه سربازاتُ نخور آقا، سربازات همه هزار و چهارصدی ان" . این را از کم سن و سال بودن کودک فهمیدم باید هزار و چهارصدی باشد. اصلا حضور بانوان چه ها که نمی کند! حضور و قیام بانوان همیشه از حضور و قیام آقایان تاثیرش بیشتر بوده، همین بانوان بودند که با آوردن سربازان دهه هشتادی و نودی و هزار و چهار صدی به میدان سلام فرمانده را همچون انقلاب اسلامی و آرمان هایش از جمله مقاومت و ایستادگی به جهان صادر کردند.

چه قدر خوب است که خواص انقلابی استان ما همچون سردار علیرضا حیدرنیا فرمانده سپاه البرز، دکتر عبداللهی استاندار البرز و آیت الله حسینی همدانی در صف اول این تجمع حضور دارند. این عکس یعنی صف ما و مسئولین از هم جدا نیست. یعنی همه ما در قافله امت رسول الله(ص) با هم هستیم.

چند ده عکس و فیلم دیگر برایم ارسال شده و می شود، می دانم این روند تا دو سه روز بعد از واقعه امروز ادامه دارد.
گفتم واقعه؟
بله واقعه!
فکر می کنم ملت ایران واقعه سازترین کشور جهان باشد! چون مردمانش بعد از هر فتنه و تزویر و نیرنگی از هشت سال دفاع مقدس گرفته تا ۹ دی و فتنه ۸۸ و ۹۸ و راهپیمایی های همه ساله ۲۲ بهمن و روز قدس و اقدامات هنجارشکنانه اخیر واقعه و یوم اللهی رقم زده است.

حضور امت رسول الله(ص) امروز نه تنها در استان البرز بلکه در سراسر کشور نشان داد که مردم با وجود مشکلاتی که هست پای نظام و انقلابی که خون داده اند، باکری ها و همت ها و چمران ها و صدرزاده ها و حججی ها و علی اصغر قورت بیگلوها و حسین اوجاقی و ... داده اند هستند.

استکبار جهانی پی در پی از نهضت خمینی(ره)، از امت رسول الله(ص) سیلی می خورد و دست خودش به وجبی از خاک جمهوری اسلامی ای که حاج قاسم آن را حرم خوانده نمی رسد مجبور است فتنه گران و آشوبگرانی که از این امت نیستند عَلَم کند تا به مقدسات و باورهای دینی ما، قرآن کریم و پرچم جمهوری اسلامی اهانت کنند، شاید اینگونه کمی جای سیلی هایی که خورده است آرام شود! اما آرام که نمی شود هیچ بلکه با واقعه ای که مردم در پی خشم و انزجاری که از این استکبار جهانی و دست نشانده هایش رقم می زنند سیلی دیگری می خورند.

استکبار جهانی باید بداند و به دست نشانده هایش بفهماند که در قافله امت رسول الله(ص) هنوز خونِ حاج قاسم می جوشد و از انقلابمان خسته نشده ایم و تا پایِ جان بر آن عهد که بستیم، هستیم.

قبل از اینکه لب تاب را خاموش کنم و بروم سَرِ نوشتن گزارش، یکی از فیلم های کوتاه را پلی می کنم، گزارشگر می پرسد:" اگر بخواهی حضور امروز مردم کرج را در یک کلمه خلاصه کنی، چیست؟ شهروند کرجی می گوید:"عظمت، شکوه، غیرت، عزت و جلال"

انتهای پیام/ ر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یوم اللهی که قافله امت رسول الله(ص) در استان البرز رقم زد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..