تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اختتامیه کلاسهای طرح تابستانه پایگاه سمانه فارسان

مراسم اختتامیه 13 کلاس طرح تابستانه پایگاه خواهران سمانه شهرک فرهنگیان برگزار شد و ثبت نام دور جدید این کلاسها به زودی آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری بسیج از  استان چهارمحال و بختیاری؛ با پایان یافتن فصل تابستان و شروع سال تحصیلی جدید طرح تابستانه پایگاه خواهران سمانه شهرک فرهنگیان نیز به کار خود پایان داد.

پایگاه سمانه شهرک فرهنگیان یکی از موفق ترین پایگاه های سطح شهرستان فارسان در اجرای طرح تابستانه بود و توانست در فصل تابستان 12 کلاس متنوع علمی، فرهنگی ، هنری و اقتصادی را برای بسیجیان خود اجرا کند.

فرمانده پایگاه سمانه شهرک فرهنگیان در این خصوص گفت: ما در فصل تابستان 12 کلاس متنوع اشتغالزایی و فرهنگی را برای بسیجیان برگزار کردیم که تمامی این کلاسها به صورت کاملا رایگان بوده و یا کلاسهایی که نیاز به هزینه تهیه مواد اولیه داشتند با هزینه تقریبا یک پنجم کلاسهای بیرون برای بسیجیان برگزار شد.

وی گفت: کلاسهایی که در تابستان برای بسیجیان برگزار شد شامل: کلاس های فرهنگی و آموزشی نظیر حفظ و تفسیر قرآن، طراحی و سیاه قلم، آموزش چرتکه، کلاس رباتیک، کلاس ژیمناستیک برای نونهالان و کلاسهای طرح اشتغالزایی نظیر آموزش کاشت و پرورش گلهای زینتی و گلخانه ای، چوقا بافی و گلیم بافی، آموزش کاشت و بسته بندی زعفران، آموزش ویترای و ....بود و به علت استقبال گسترده بسیجیان از این کلاسها برآن شدیم تا این کلاس ها را به صورت محدود تری ادامه دهیم تا بسیجیان در کنار تحصیل بتوانند همچنان در این کلاس های آموزشی شرکت کرده و آموزش های خود را به صورت جامع تر و کاملتری ادامه دهند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اختتامیه کلاسهای طرح تابستانه پایگاه سمانه فارسان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..