تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آرامش و امنیت امروز کشور، مرهون خون شهدا است

سردار دشتی جانشین فرماندهی سپاه امام صادق (ع)استان بوشهر درمراسم ۳۱شهریور سپاه تنگستان گفت:ایمان ،قدرت روحی و والای شهدا خاک میهن را به مکانی مقدس تبدیل کرده است .

به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان ،سردار دشتی جانشین فرماندهی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر درمراسم روز ۳۱شهریور که در ناحیه مقاومت سپاه امام علی(ع) تنگستان برگزارشد گفت:پیروزی ما درسایه استقامت و بردباری،اتحاد وهمدلی و ولایت مداری است.
    جانشین فرماندهی سپاه امام صادق (ع) در ادامه افزود:ما دردفاع مقدس با اتحاد و همدلی همه ی اقوام وهمه ی مذاهب وتبعیت از ولایت فقیه توانستیم بر دشمن تا دندان مسلح پیروز شویم.
سردار دشتی با اشاره به آشوب‌های چند روز اخیر تأکید کرد:رمز پیروزی ما اتحاد و همدلی است ودشمن با نشانه گرفتن آن قصد ایجاد رخنه و اختلاف بین اقوام،مذاهب ومردم کرده است.
وی در ادامه تصریح کرد:تعدادی از همراهان دشمن با سو استفاده از رأفت اسلامی رهبری اغتشاشات اخیر را چه درفضای مجازی وچه درکوچه و بازار با نشانه گرفتن واستفاده از جوانان ونوجوانان نا آگاه قصد براندازی نظام وبرهم زدن امنیت و آسایش مردم را دارند.که الحمدلله در استان ما با وجود داشتن مردمی بصیر وآگاه تیرشان به سنگ خورده است.

عبدالرضا دشتی با اشاره به زبونی وبیچارگی دشمن گفت:استفاده از خردسالان وجوانان هفده وهجده ساله برای از بین بردن امنیت کشور نشان از زبونی ونادانی دشمن است.
درابتدای مراسم با احترام به مقام شهدا از یگان های مستقردرمیدان که شامل نیروهای نظامی وانتظامی،بسیجیان حوزه های مقاومت و همچنین گردان های مقاومت شهرستان بازدید شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آرامش و امنیت امروز کشور، مرهون خون شهدا است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..