تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیلم تسلیت سپاه ثارالله در پی درگذشت جانباز حمیدرضا صدفی

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان،  فرماندهی و نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان در پی درگذشت جانباز سرافراز حمیدرضا صدفی اخوی حاج مهدی صدفی پیام تسلیت صادر کردند.

نتن پیام به شرح ذیل است

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

یادگار دوران دفاع مقدس برادر ارجمند حاج مهدی صدفی


سلام علیکم

با احترام خبر درگذشت برادر گرامیتان، جانباز سرافراز مرحوم حمید رضا صدفی واصل و موجب تأثر و تألم خاطر گردید.
تحول و تطور آدمی از نهاد جسم به نهاد روح، اگر چه به مذاق خویشان و نزدیکان تلخ و ناگوار است، لیکن کسوت جان، عاقبت برکندنی و جامه مرگ، ناگزیر پوشیدنی است و خوشا آنانکه این جامه، لباس رستگاریشان باشد.

سلام و درود خداوند رحمان و رحیم بر آن مرحوم که در ایام عزاداری ابا عبدالله الحسین (علیه السلام) وماه صفر به دیدار معبود شتافت.

اینجانبان ضمن عرض تسلیت به حضرتعالی و بستگان معزّا، از خداوند منان برای ایشان غفران و رحمت واسعه الهی و همنشینی با ائمه معصومین (علیهم السلام) و به بازماندگان معززّ، صبر و اجر جزیل مسألت می‌نمایم.

سرتیپ دوم پاسدار محمد علی نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان

علی عرب پور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیلم تسلیت سپاه ثارالله در پی درگذشت جانباز حمیدرضا صدفی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..