تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ماجرای دلخوری منصوریان از یک بازیکن نفت‌تهران

ماجرای دلخوری منصوریان از یک بازیکن نفت‌تهران

ورزش > لیگ برتر - سرمربی استقلال از یکی ازبازیکنان سابقش به شدت ناراحت است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ یکی از بازیکنان نفت تهران که در گذشته منصوریان حتی از نظر مالی هم به او کمک زیادی کرده بود، پس از گل اولی که نفت وارد دروازه استقلال کرد، به سمت منصوریان مشتش را گره کرد. این مسئله شدیدا باعث دلخوری سرمربی آبی ها شد و اعتقاد داشت چون این بازیکن را به تیمش نیاورده، چنین کاری را انجام داد. گویا یکی دیگر از بازیکنان جوان نفت مقابل منصوریان و لب خط مدام صدایش رابالا می برد که این مسئله هم باعث دلخوری سرمربی آبی ها از این بازیکن شده است.

252 43




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ماجرای دلخوری منصوریان از یک بازیکن نفت‌تهران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..