تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ستاد مردمی راهپیمایی امت رسول الله استان قزوین

بسمه تعالی

ملت رسول الله

۲۸ صفر ۱۴۰۱ ملت بزرگ استان قزوین ، غربت شهادت امام حسن مجتبی علیه السلام را به حماسه علاقه مندانش تبدیل کرد.
رخساره امت رسول الله را به رخ کشیدید ، ستاره فروزان طوس پایتخت معنوی ایران را به ام القری جهان اسلام پیوند زدید.

مردم عزیز استان قزوین
خلق حماسه بزرگتان با دعوت ستاد مردمی راهپیمایی بزرگ امت رسول الله ، با حضور دشمن شکنتان ، دل رسول الله، امام حسن مجتبی علیه السلام و امام رضا علیه السلام را شاد کردید.
آرزوی های بزرگ و واهی دشمنانتان را ناکام گذاشتید و جنود الهی را به میدان آوردید و به دریای عاطفه تبدیل نمودید. درود خدا به شما مردم شهید پرور و ولایی استان قزوین، تجلیل و تکریم ما فقط برای پیوستن به دریای محبت شماست. یأس را به اردوگاه دشمن بردید و یکبار دیگر امت قرآنی ، سنگر مساجد و پرچم به اهتزار درآمد جمهوری اسلامی را در قله زیبایی هایتان برافراشتید و امید را به اردوگاه خودی به اوج رساندید. این امت و رهبری حکیم امت بزرگ ایران جزء به شکستن هیمنه پوشالی دشمن راضی نخواهند شد و به فضل الهی پرچم انقلاب بزرگتان در دستان رهبری عزیز و با حضور شما به حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف تقدیم گردد. ان شاالله

ستاد مردمی راهپیمایی امت رسول الله استان قزوین




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ستاد مردمی راهپیمایی امت رسول الله استان قزوین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..