تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستیابی علیرضا مُکاری به مقام‌ نخست مسابقات بین المللی قرآن کریم

در مسابقات بین المللی قرآن کریم کرواسی که در رشته‌های تلاوت و حفظ قرآن کریم در روز‌های ۳۱ شهریور تا ۲ مهر ۱۴۰۱ در مرکز اسلامی زاگرب برگزار شد، آقای علیرضا مُکاری خوراسگانی، قاری جوان اصفهانی با رأی «عالی» و اجماع نظر داوران و در میان ۶۰ حافظ و قاری از ۴۰ کشور جهان، به مقام نخست رشته قرائت دست یافت.

شنبه شب، در مرحله نهایی و اختتامیه این مسابقات که پرویز اسماعیلی، سفیر کشورمان نیز حضور داشت، لوح مقام اول و جوایز این مسابقات از سوی دکتر عزیز حسنوویچ مفتی اعظم کرواسی و حافظ عزیز علیلی امام اصلی مسجد زاگرب به آقای مکاری اهدا شد.

در اختتامیه این مسابقات، علاوه بر علمای مسلمان منطقه بالکان و اروپای مرکزی، شخصیت‌های دینی و سفرای برخی کشور‌های اسلامی نیز حضور داشتند.

گفتنی است قرائت قاری بین المللی کشورمان آن چنان حاضران را تحت تأثیر قرار داد که در مراسم اختتامیه نیز علاوه بر دو بار قرائت، همراه با حافظان و قاریان منتخب کرواسی و شرکت کنندگان به اجرای تواشیح پرداخت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستیابی علیرضا مُکاری به مقام‌ نخست مسابقات بین المللی قرآن کریم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..