تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری یادواره ۳۸۲ شهید منطقه بسطام شاهرود+ تصاویر

شاهرود_ در گرامیداشت هفته دفاع مقدس، یادواره ۳۸۲ شهید حوزه بسیج مساجد و محلات کربلا بسطام برگزار شد.

به گزارش خبرنگار بسیج، در این مراسم که با حضور اقشار مختلف مردم و خانواده شهدا و ایثارگران و بخشدار بسطام، فرمانده حوزه بسیج مساجد و محلات کربلا، نماینده سازمان تبلیغات اسلامی استان و مسئولین محلی در حسینیه روستا میان آباد شهرستان شاهرود برگزار شد، سردار عباس مطهری مسئول سابق اردویی راهیان نور و گردشگری سازمان بسیج مستضعفین به تشریح اتفاقات اخیر در کشور پرداخت و راه غلبه بر این مشکلات را مقاومت و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت عنوان کرد و بر توجه به نسل جوان و نوجوان جامعه در راستای حرکت در مسیر و راه شهدا تاکید کرد.
تقدیر از خانواده شهیدان ابراهیمی، مهدی ئی و متحدی، اجرای سرود، امضای میثاق نامه و مرثیه سرایی از دیگر برنامه‌های این مراسم شهدایی بوده است.
برپایی ایستگاه صلواتی توسط پایگاه‌های شهید محمدی روستای ده خیر، شهید منتظری روستای حسین آباد و شهید ابراهیمی روستای میان آباد در حاشیه این مراسم انجام شد.
این برنامه به همت حوزه بسیج مساجد و محلات کربلا و همکاری پایگاه بسیج شهید ابراهیمی روستای میان آباد برگزار گردید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری یادواره ۳۸۲ شهید منطقه بسطام شاهرود+ تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..